Thursday, June 28, 2012

weird

Hey peps , assalamualaikum  and hello and annyeonghaseyo and bonjour

To be honest , I still like her although she angry with me .  In the matter of fact ,  tak boleh nak suka orang lain  . Maybe a few years or months baru boleh .  Just a stupid mistake , aku malukan dia . I'm sorry .

Yesterday aku ponteng sekolah, today merapu dekat sekolah, haha . Nasib la kan sebab sukan sabtu ni . Semua cikgu busy dengan sukan  kecuali Bio,  study about cell division and nak tahu tak , aku tidur :D Kebelakangan ni , aku rasa my tummy dah semakin boroi, haha . Oh well, I don't care orang still tak suka aku . So far , my problems alhamdulillah dah disettlekan one by one . Orang yang sabar tak akan pernah rugi .  Activity aku hari ni dekat sekolah : melawat toilet banyak banyak kali , makan , tido dalam kelas ,  meronda , angkat kawan aku and nak lempaq dia turun bawah, ajar kawan aku physics , add math and sembang .  Life macam ni bestkan ? Tak payah nak stress .  Okay , kalau parents aku tahu yang aku buang masa dengan tido, god damn ,  mampus aku, haha .

Yesterday I goes to the hospital and the doctor said " Don't be a slave to the computer but computer must be a slave to us " " Because of that you just scored 1 A+ in your exam "  ( mak aku cerita pasal result aku sebab doctor tu memang kawan ayah aku )  " If you leave your facebook, twitter , myspace , for sure you'll get a lots of A+ "  and my mama said " okay , after this no facebook . If you want , okay, for 45 minutes only  "  Alaaa, dah kena limit dah sekarang, haha .  Please jangan kutuk aku dekat twitter or facebook . Dua-dua social network tu untuk contact friends bukan untuk crate sins :D

Overall,  aku ni memang pandai belakon bodoh . I admit it ,  sebab kalau jadi terlalu terlalu bijak , orang kutuk, baik diam dulu tapi ada hasil bak orang cakap diam-diam ubi berisi bukan sekadar cakap kosong and no point .  I miss my old time .

Sometimes, 
sometimes , benda yang kita ingat terbaik tu bukan lah terbaik sangat-sangat untuk kita . But , benda yang kita ingat buruk tu lah yang akan jadi yang terbaik and terbaik diantara semua . well, life must go on shafiz :D Terus melangkah and maju ke hadapan <--- dipetik dari status facebook aku

Menangis ayaq mata darah pun takkan dapat putarkan masa dah .  Dia memang dah meluat dekat aku .  Please , aku just want to say sorry for the last time . Takkan sedap hati selagi orang marah or tak maafkan aku .  This is me , kejam-kejam aku pun ada sifat simpati .  

No comments:

Post a Comment