Friday, June 22, 2012

Bored day, bored life , bored time :)

Dear peps, before I start , I would like to say Asslamualaikum , hello and good evening
As you know ,  I'm away for a while .  Bosan jaa kalau hari-hari tengok benda yang sama :D  .  Activity aku for today : makan, shopping, tidoq , dengaq lagu .  Bosan kan ?   Aku rasa dengar pun macam dah bosan right ?

Actuallykan ,  aku nak tunjuk 25 facts about me , haha . Biar orang yang baca ni lebih tahu pasal aku :)

1. Benda first skali , aku ni suka berjalan  .  Aku sanggup jalan 2 km dari rumah aku pergi pacific dulu dengan bawak bola bowling berat 13 pound .  Setiap kali time tugas pengawas, aku mesti jalan 

2.  Aku paling pantang orang mungkiri janji . Kalau dah berjanji mesti tunaikan  

3. Dari dulu sampai sekarang,  aku paling takut cicak . Hampa letak p la aku dekat tempat gelap ka, bagi lipas ka, aku tak takut . Tapi bagi cicak, damn ,  aku boleh panjat pokok terus . 

4.  Binatang paling aku sayang :  rabbit, hamster, kucing . Paling benci : anjing --' ( ada kisah, hahaha )

5.  Everything must perfect ,  takkan suka benda yang tak perfect . Sorry , memang cerewet .

6.  Aku mesti nak accurate  .  Sebab tu semua kerja aku buat ,  mesti tengok jam , habit laa tu .  Mesti bajet time .

7.  Takkan buang masa dengan tengok tv. Sanggup online dari tengok tv. Time online tu, mesti buat dua kerja . Study and online .

8. Add math, physics & math takkan boleh pisah dalam hidup aku . 

9.  Lebih suka diam dari bercakap , bila aku bebai, aku diam ja 

10 .  Bila lapar,  semua kerja takkan jadi termasuk la study . Otak aku takkan jalan 

11.  Tak suka orang kacau aku tidur , aku boleh tidur dekat mana-mana even dekat public library pun aku tidur .

12.  Lebih utamakan keluarga dari kawan . Tapi kalau kawan aku susah, aku tolong 

13.  Seorang yang tak makan malam . Bohong ja kalau aku cerita aku makan malam tu kecuali roti canai :D  Tu wajib .

14.   Seorang yang setia .  Setia tu maybe akan terhakis dalam masa yang lama 

15. Tak suka diperbodohkan 

16.  Always nak duduk di tempat yang teratas . Naturally and originally . Takkan boleh ubah, sorry .

17. Tak suka orang pandang rendah

18. Tak suka dituduh , difitnah, diperli, disindir, diabaikan, dimainkan , dimarahi, ditertawakan, dihina

19.  Seorang yang kejam tapi masih ada sifat penyanyang, hahahahahahhaa

20.  Lebih suka berfikir dari bertindak

21. Seorang yang kuat makan bila celaru, sedih, marah, lapar, 

22.  Respect pada guru aku 

23.  Seorang yang jujur but sometimes bendul 

24.  Seorang yang selalu segan ,malu 

25. Seorang yang suka lepak , pemalas 


No comments:

Post a Comment