Tuesday, June 26, 2012

The pain and the secret



Masa always said and told me something everyday and every time . She said we always need to say "Bismillahirahmanirahim" and give salam " Assalamualaikum" before we start to do a work .  Hey friends , as usual aku nak merapu dulu . Alaa, bak orang kata mukadimah :) .  I missed you and the pain almost killed me .  Haha, just a words . Tak ada hubung kait dengan sapa pun . It's awesome you know bila boleh balik awal . Today aku ada tugas dekat Penang Public Library , tugas jaga lukisan apa ntah , don't ask me , I don't know anything and if tahu pun aku akan buat-buat tak tahu .  Around 11.30 aku balik rumah .

Aku dengan kawan aku jaa time tu keluar dari sekolah . Ceyy, buat mafia la konon dengan keluar-keluar bawak coat .  Then ,  pukul 1.30 kena pergi library dah .  Last-last bukan kami yang jaga lukisan but lukisan yang jaga kami .  Pengawas yang jaga today aku , dore, sam and rufinie . Then pukul 3 macam tu depa tiga start on laptop . Well, aku orang miskin ja, laptop pun tak mampu nak beli --'  Aku just berbekalkan buku add math then duduk study sampai pukul 4 lebih .  After that aku terus tidoq, hahahahaha .  Then around 5.30 WWE championship mula . Aksi Sam and dore main tampaq-tampaq. Aku laa tukang rakam , hahaha. They're weird :P

Actually I just recovered from some problems related to friends .  Stress up .  Setiap pagi bangun , muka aku mula la nak jadi merah , jerawat naik banyak --'   Well, ada sorang friend aku ni , dia kenal aku lama dah . Dia cakap " Jangan laa fikir banyak , nanti boleh menambahkan stress hang pulak "  Then aku cakap laa " Aik, macam mana hang boleh tahu erk ?  Aku tak pernah cerita pun "  He said " Aku kenal hang lama dah "  Well, thanks friend because you know me better .  Ni la Shafiz kalau korang nak tahu ,  muka always akan merah ,  akan duduk diam , akan pegang buku ,  rambut akan jadi skema bila stress .  Macam-macam problems aku dapat . Maybe dugaan dari Allah or maybe kebodohan aku sendiri . But, aku just sabar :D  Sabarkan separuh dari iman  . Okay ,  until sini ja aku nak berceloteh, haha . Its time to go to pasar malam , haha

No comments:

Post a Comment