Sunday, June 17, 2012

true lies






Hey assalamualaikum

Today aku saja nak buat entry pasal memory .  Aku rindu kot time dulu-dulu .  Time aku kerja dekat gsc, time aku baik dengan semua kawan-kawan aku .  Kiranya tu zaman kegemilangan aku la --' .  Now its ended :(    Best jaa dulu-dulu ,  semua tak kutuk-kutuk sana sini .  Maybe semua ni salah aku juga .  Aku always nak struggle dalam exam sampai ada kawan aku ni jealous .  hmm ,  tu memang cara aku naturally dah , tak boleh ubah .  Jangan la nak kutuk-kutuk aku , nak fitnah-fitnah aku,  hina-hina aku n etc .  Semua yang ang cakap tu aku dah tahu dah , ada info bagitahu aku .

I admit ,  memang aku suka pulon semua subjects .  As a student , mesti laa jadi the best of all .  Macam laa hampa tak tahu prinsip aku ,  takkan berpuas hati selagi tak menang .   Aku malas nak gaduh balik dengan dia .  Just sabar .  Allah sentiasa dengan orang yang sabar .  One day, dia akan sedar juga silap dia .  Memory silap buat aku sedih . Hari ni aku tengah clearkan external disc aku . So, aku tengok-tengok la pic dulu-dulu .  Sad :(   .  Sebab tu aku dekat sekolah muka macam takdak mood, sedih , bosan , meluat .  Dah rasa macam terpaksa nak pergi sekolah dah .  Tapi aku maybe dah biasa dengan semua ni . Alah bisa tegal biasa .  I hopes that our friendship will last long forever friends . Memaafkan lebih mulia dari memarahi . Aku always maafkan sapa-sapa yang buat aku marah, sedih , meluat .  Tak mau la berdendam ,  takut dekat akhirat tak selamat  :')   .  

Rindu Gsc ,  tapi aku takkan kembali ke situ .  Masih ada satu perkara yang aku still marah .   Aku rindu nak popping pop corn  .  Kalau hampa pergi GSC sunway seberang jaya from bulan oktober (2011) sampai April (2012)   semua pop corn tu aku laa yang buat .  Mesti sedap kan ?  Pop corn aku the best ,  kawan-kawan gsc aku la cakap .  Hmm ,  masa tak membenarkan aku kembali ke gsc :(   Got family business yang nak kena settle kan .  Aku dah fed up dengan kawan-kawan aku (setenggah ja)  tapi aku sorokkan ,  tak mau tunjuk .   

No comments:

Post a Comment