Sunday, August 14, 2011

Stop being a childish

Assalamualaikum

sesungguhnya siapa yang PERASAN tu,dia amat noob sbb x siasat dlu before nak tuduh2

Tajuk aku yang dekat atas ni agak terbuka sangat. Aku nak cakap direct hari ni. Bagus la kalau tuduh orang macam-macam? Ia tak pernah bagus. Aku tak taw la hang dengar benda ni dari mana. Tapi apa yang ang tulis dekat FB ang tu dah keterlaluan. Jangan nak berlagak bak Malaikat la. If you want to make pity situation, you must learn it first. Don't try to make sympathy la. No wonder , all people hates you. Better change your
BEHAVIOR . Tak guna la aku nak panggil ang babi , aku dapat apa? Kalau la kot-kot aku panggil ang babi, dapat seratus ringgit. Ak nak la. Ang sendiri pi cermin diri. Ang tu babi ka manusia? Manusia kn, jadi , apsal nak terasa sangat. Udah-udah la dengan perangai penyampai ang tu, buang la perangai tu. Jangan jadi duri dalam daging.

To anonymous,

Ak sikit pon tak hingin or tak minat nak panggil ang babi or no such things to babi. One more thing, jangan la nak perli orang sal ibadat orang. Ang pon solat juga. Kita semua solat sama waktu 5 kali sehari. So, no such thing la nak kuat or kurang solat. Harap ang p cermin diri lepas apa aku cakap nie. Sedaq la skit, ang tu manusia biasa. Allah dah jadikan ang normal. Dah elok jadi laki , sempurna. Jangan la nak ingat or perasaan macam-macam bagai. Tak guna juga. Ang lebih baik siasat dulu before cakap apa-apa.

Sekian, salam anonymous

No comments:

Post a Comment