Tuesday, August 16, 2011

Mood : Biasa ~

assalamualaikum & hello

Mood aku sekarang biasa & tenang , haha. Nak tahu kenapa? Mesti la tenang, exam dah habis. Macam aku cerita hari tu, kelas aku dituduh meniru dalam exam agama. Ingat tak? Semalam kelas aku dah ambil exam agama sekali lagi. Cerita dia macam ni la, ustazah kelas kami tak datang. So, ada cikgu ganti. Cikgu masuk-masuk jew kelas terus kata ' Hari ini kamu semua kena buat exam agama' O_O . Dengan tak baca buku bagai. Tapi, alhamdulillah la, soalan semua senang. Jadi aku dah bebas sekarang.

Actually juga la, dua hari lepas aku dah beli baju raya. RM 230 warna violet. Aku beli baju tu dekat salah satu butik dekat QB. Then , aku beli seluar , kasut, & songkok. Total semua RM 583. Then, buka puasa dekat sana sekali. Actually, dua hari lepas aku ada tuisyen. So, lepas balik tuisyen tu mak pak aku terus ambil aku n pergi penang. Nasib baik jambatan gtak sesak macam selalu. Korang tahu la Penang bridge cam mana. Pukul 7 pagi & malam memang sesak . Naik ferry pown sama jugak, sesak. Agaknya maybe nanti ada second bridge , kurang la sikit sesak tu.

Hari ni dah 17 Ramadan, alhamdulillah puasa aku dah berjalan seperti biasa cuma ada la kadang-kadang tu aku cari pasal dengan orang. Tapi, aku dah maafkan dah. Nak raya dah kan. Lagi 13 hari saja. Tak elok la gaduh-gaduh. Yang perli-perli aku dekat FB pown aku dah maafkan. Aku tak mau gaduh-gaduh. Muhd Shafiz love peace. Moreover, harap-harap orang-orang tu dapat maafkan aku. Sampai bila nak bergaduh right?

Result exam aku pown agak memuaskan la. Math aku paper one dpat 37 . Paper tu 50 something. Tak ingat. Aku pulun pergi dekat cikgu math ak. suruh dia cepat-cepat semak kertas aku. Aku memang <3 math & add math. Kena rajin la kalau nak dapat result yang elok. Tapi, aku ni pemalas. Nak pergi toilet pown aku tunggu sampai tank tu full gila-gila baru pergi.

Konklusinya, aku dah banyak menulis hari ini. Sakit tangan dibuatnya. Apa-apa pown, aku nak minta maaf semperna bulan Ramadan yang mulia ni . As-salam ~

1 comment: