Thursday, April 25, 2013

Mean






Hey Assalamualaikum ,

Sedih tak boleh nak digambarkan atas apa yang berlaku namun semuanya aku berserah kepada Allah yang maha esa. Hari ini berlaku sekali lagi perbalahan dan kali ini aku bertekad untuk menghentikannya . 24 January 2013 - 24 April 2013 . Cukup aku disiksa selama tiga bulan yang tiada makna ni .

Apa hak aku untuk berkata-kata , even 1% pun tak ada sebab aku tiada ikatan yang sah , namun siapa aku sebenarnya ? Am I her friend or her boyfriend ? Salah ke kalau aku nak marah orang melebih-lebih dengan girlfriend aku sendiri , salah ke kalau aku nak marah orang melebih-lebih dengan girlfriend aku , salah ke kalau aku nak marah orang yang mengaku girlfriend aku tu awek dia . Apa salahnya ? Ya Allah , apa salah aku ? apa kurangnya aku ? dan kenapa mesti ganggu dia ?

Bila aku ceritakan pada si dia , aku kena marah . Kenapa mesti back up dia ? kenapa perlu nak berabang angkat sedangkan dah ada lima abang kandung . Kenapa dia bahagiakan kau ? sedangkan boyfriend boleh bahagiakan . Cukuplah dah ada seorang yang mencintai diri tu walaupun aku tahu kalau hilang aku , sepuluh boleh datang balik . Aku faham :)

Mulai sekarang aku lepaskan dia dari segalanya , dari cengkaman aku , dari kongkongan aku , dari pengawasan aku , dari hak aku , dari pengakuan aku, dari minda aku , dari kawalan aku , dari pemandangan aku , dari percakapan aku , dari hati aku , dari phone aku , dari segalanya. Aku yang disakiti dan aku tersiksa . Kenapa perlu bersifat demikian ? memainkan perasaan orang .

Aku faham dan aku mengerti dengan segala penipuan yang berlaku . Ini soal hati yang bukannya barang mainan , tolong hargai keikhlasan dan kejujuran seorang lelaki sebelum semuanya hilang begitu saja . Dan apabila berlakunya sedemikian maka si wanita tersebut barulah akan merindui dan menginginkan kembali lelaki tersebut . Namun semuanya telah berlalu , masa tidak dapat diundurkan. Cinta memerlukn kejujuran dan keikhlasan hati
Aku harap kau bertemu dengan lelaki yang sebaik-baiknya dan jujur mencintai kau bukan hanya untuk mempermainkan . Jaga diri baik-baik . Aku halalkan segalanya yang telah berlaku . Dengan rela hati aku lepaskan walaupun hati ini berat untuk menerima kenyataan . Namun aku perlu redha dan belajar menerimanya dengan hati yang terbuka . Thank You my love NAHBAG , assalamualaikum

One day you will love me , the way I loved you.
One day you will think of me, the way I thought of you.
One day you will cry for me, the way I cried for you.
One day you will want me , the way I needed you
But that day I will not be in this world anymore

Even though you broke my heart , I know you still think about me time to time. When your all alone, I know I'm your thoughts . I know a part of you wishes you never broke my heart and throw me away . I know when someone says my name I come to your mind . But for me , even though you broke my heart I still love you , when I am all alone you're the only thing I think about and I sit there wishing How Bad I Want You To Be Mine .






No comments:

Post a Comment