Monday, April 1, 2013

awesome song and nak dekat sama :)

Hey Assalamualaikum adik adik , kakak kakak , abang abang , mak cik pak cik , tok wan nenek , jiran , kawan kepada jiran , bf/gf kepada jiran , ex kepada jiran and so on .

Dari dulu aku mencari-cari pasal lagu ni dan akhirnya berkat usaha aku dengar hitz fm hari-hari aku jumpa dah lagu ni . Mungkin tak best bagi hampa tapi sangat seronok bagi aku , maksud dalam lagu ni pun nak dekat sama dah . Aku tergoda sikit dengan lagu ni sebab aku suka suara dia .

Primadonna girl, yeah
All I ever wanted was the world
I can't help that I need it all
The primadonna life, the rise and fall
You say that I'm kinda difficult
But it's always someone else's fault
Got you wrapped around my finger, babe
You can count on me to misbehave

Primadonna girl, 
Would you do anything for me?
Buy a big diamond ring for me?
Would you get down on your knees for me?
Pop the pretty question right now baby
Beauty queen of the silver screen
Living life like I'm in a dream
I know I've got a big ego
I really don't know why it's such a big deal, though
I'm sad to the core, core, core
Everything is a chore, chore, chore
When you give I want more, more, more
I wanna be adored

(Chrous)
Cause I'm a primadonna girl, yeah
All I ever wanted was the world
I can't help that I need it all
The primadonna life, the rise and fall
You say that I'm kinda difficult
But it's always someone else's fault
Got you wrapped around my finger, babe
You can count on me to misbehave

Primadonna girl 
Fill the void up with Celluloid
Take a picture, I'm with the boys
Get what I want cause I asked for it
Not because I'm really that deserving of it
I'm living life like I'm in a play
In the limelight I want to stay
I know I've got a big ego
I really don't know why it's such a big deal, though
Going up, going down, down, down
Anything for the crown, crown, crown
With the lights dimming down, down, down
I spin around

(Chrous x 2)
Cause I'm a primadonna girl, yeah
All I ever wanted was the world
I can't help that I need it all
The primadonna life, the rise and fall
You say that I'm kinda difficult
But it's always someone else's fault
Got you wrapped around my finger, babe
You can count on me to misbehave

Cause I'm a primadonna girl, yeah
All I ever wanted was the world
I can't help that I need it all
The primadonna life, the rise and fall
You say that I'm kinda difficult
But it's always someone else's fault
Got you wrapped around my finger, babe
You can count on me to misbehave
Primadonna girl

Maksud lagu tu bagi akulah dan apa yang aku lalui :)

Primadonna girl, yeah
All I ever wanted was the world
I can't help that I need it all
The primadonna life, the rise and fall
You say that I'm kinda difficult
But it's always someone else's fault
Got you wrapped around my finger, babe
You can count on me to misbehave

Primadonna girl yeah - dia ingatkan dia bagaikan primadonna dan dia sangkakan semua orang suka dia terutamanya lelaki

All I ever wanted was the world - Mungkin semua yang ada didunia ni dia nak , bahkan semua lelaki dia nak juga

I can't help that I need it all - Mungkin tak boleh nak buang sikap ni sebab dah sebati dalam hidup dia

The primadonna life , the rise and fall - kadangkala dia badmood dengan bf dia , dia akan mencari lelaki lain untuk tenangkan dia

You say that I'm kinda difficult - Segala kata cacian telah diberikan namun tiada sebarang perubahan malah ianya terus berlaku

But it's always someone else's fault - Mungkin kesilapan orang lain dan diri sendiri sebab melayan :)

Got you wrapped around my finger babe - Mungkin aku pernah mecuri hatinya dahulu dan sekarang aku berasa sedih dengan sikap dia

You can count on me to misbehave - kita sama-sama membalas dendam kerana kesilapan sendiri , aku beri kepercayaan tapi kena pijak
Primadonna girl, 
Would you do anything for me?
Buy a big diamond ring for me?
Would you get down on your knees for me?
Pop the pretty question right now baby
Beauty queen of the silver screen
Living life like I'm in a dream
I know I've got a big ego
I really don't know why it's such a big deal, though
I'm sad to the core, core, core
Everything is a chore, chore, chore
When you give I want more, more, more
I wanna be adored

Would you do anything for me?
Buy a big diamond ring for me?

Aku sanggup buat apa saja untuk dia tapi dia sanggup ? Habis perlu paksa baru nak :) Aku sanggup belikan apa saja sampai keperluan aku pun aku abaikan
Would you get down on your knees for me?
Pop the pretty question right now baby

Aku sanggup nak melutut tapi kau sanggup ? Mestilah tak , Apabila ditanya tiada sebarang jawapan yang aku suka , malah aku dapat kata cacian dan makian dari engkau :D
Beauty queen of the silver screen
Living life like I'm in a dream

Semua orang tergilakan engkau , sampai kau abaikan kekasih sendiri , curang dengan dia tanpa kau sendiri tahu kekasih kau tu sedih , apa yang kekasih kau impikan semua hancur :) Memang kau cantik sebab tu semua tergilakan
I know I've got a big ego
I really don't know why it's such a big deal, though

Setiap kali bergaduh , mesti aku yang mengalah , kau ada ego tinggi tapi pada masa yang sama kau boleh baik dengan lelaki lain , aku tak tahu kenapa jadi macam ni , mungkin kesempurnaan aku terbatas sampaikan dia mungkin ada hati lagi dengan bekas kekasih dia
I'm sad to the core, core, core
Everything is a chore, chore, chore

Aku sedih dengan semua yang terjadi tapi aku maafkan , tapi ada dia mengalah ? tak ada langsung :)  Semuanya sama , mungkin dulu ada kemanisan sekarang aku hanya dapat kepahitan ja , semua ni kerja kau yang membuatkan hati aku patah
When you give I want more, more, more
I wanna be adored

Bila kau bagi aku nak lagi sebab aku nak tengok sampai ke tahap mana kau tu punya kesetiaan , tapi mungkin aku boleh huraikan hanya 50% saja , kau nak semua lelaki tergoda dengan kau sebab tu kau berbuat demikian
Fill the void up with Celluloid
Take a picture, I'm with the boys
Get what I want cause I asked for it
Not because I'm really that deserving of it
I'm living life like I'm in a play
In the limelight I want to stay
I know I've got a big ego
I really don't know why it's such a big deal, though
Going up, going down, down, down
Anything for the crown, crown, crown
With the lights dimming down, down, down
I spin around

Fill the void up with Celluloid
Take a picture, I'm with the boys

Kau anggap aku macam bahan mainan saja , bila bosan bermain dengan aku , bila seronok , lupakan aku . Kau mula berasakan cemburu bila aku rapat dengan perempuan walhal kau buat lebih teruk dari tu , kau berdua-duaan dengan lelaki lain , aku tak pernah
Get what I want cause I asked for it
Not because I'm really that deserving of it

Aku cuma harap kau wahai primadonna hargai diri aku , tapi tak ada langsung . Mungkin aku tak layak terima cinta dari primadonna yang orang tergilakan ,mungkin
I'm living life like I'm in a play
In the limelight I want to stay

Hidup dipermainkan ni sungguh tiada makna , macam menunggu harapan kosong dan palsu . Tiada harapan mungkin untuk aku percaya kau katakan , aku hidup dalam mainan perempuan primadonna ja
Going up, going down, down, down
Anything for the crown, crown, crown

Semua ni kau buat sebab kau nak tumpuan sebab ramai tergilakan kau , tapi hati aku tiada siapa jaga , dan perempuan primadonna ni akan menyesal suatu hari nanti , tiada guna untuk berkata-kata
With the lights dimming down, down, down
I spin around

Apabila cahaya kehidupan , orang yang dia harapkan mungkin akan pergi tinggalkan dia selamanya atas banyak sebab . Walaupun aku sakit tapi primadonna ni langsung tak pedulikan , malah menambahkannya lagi ,  bosan dengan semua ni dan aku pergi undurkan diri

:) Faham dah kenapa aku suka lagu ni ? sebab aku merasakan semua ni sama dengan apa aku lalui dan aku hanya mampu senyum tanpa mengharapkan apa-apa . Maaf saya tiada hak  bye

No comments:

Post a Comment