Friday, March 30, 2012

Going without saying a words

Going without saying a words :

Yesterday I came with a smile,
Today I come with happiness ,
Tomorrow I'll come with sadness,
Such a day with a life is meaningless ,
I'm hypnotized by your words ,
It such like a day dream ,
That is never ever existed
I can stand with my own feet if I'm alone
Because tomorrow I'll forget you,
Because you're gone in my life ,
I'm nothing to you ,
Happiness will arise again if I try,
A thousand words, A thousand smiles ,
If you're happy, then I'll just quiet ,
For the sake of our friendship & the sake of our relationship ,
Now I'm going without saying a words or anythings :D

Hey peps & assalamualaikum

Aku pun tak tahu laa pehal tiba-tiba aku tulis poem yang sedih-sedih ni . Apa yang aku tulis ni semua dapat ilham from GSC tadi, haha . Time aku dok buat pop corn , aku saja laa ambil kertas & tulis-tulis benda merapu . Then, bila combine semua, dapat perfect words , haha . Such a coincident . Memang bila aku bored, aku suka menulis . Bukan bored jaa, sedih , happy, marah & tak ada mood, memang aku akan menulis .

Hobby aku satu lagi ni lagi pelik . Korang percaya tak if aku stress or pening or bosan , aku akan baca buku Physics or Add math . Such a weird hobby . Memang tabiat aku dari dulu lagi, haha . Tak boleh nak ubah . Hari ni penat gila even though Jumaat . Hari ni gak aku tak ada Bowling . So , I decided nak masuk kerja petang . Duduk rumah pun tak tahu nak buat apa . Hari-hari buat benda yang sama ( makan, tidur , online , study ) empat benda tu je laa aku buat hari-hari .

Today sekolah macam biasa until 12.15 . Then balik . Sampai je rumah mak aku tak ada --' Dia keluar dengan kawan dia . Duduk laa aku sorang-sorang depan rumah macam orang bodo selama half an hour . Then after kul 1 macam tu , aku siap terus pergi solat jumaat . Facebook aku biar online . After habis solat , terjumpa kawan aku ni . Kami bila terjumpa, memang sembang panjang . Kalau bagi whole day kat kami pun cerita maybe takkan habis lagi . Kawan aku ni a.k.a jiran aku . Kawan baik aku from aku umur 5 tahun lagi . Haha , If teringat cerita kami budak-budak taman aku, memang lawak gilaa . Kami semua memang style nakal gilaa dulu . Sekarang semua dah lain , semua dah pergi sekolah bijak-bijak, mrsm laa , sekolah sains laa .

Then, kul 3 aku balik rumah . Balik-balik terus pegang buku chemistry & at last, aku nak boleh hafal seluruh Periodic Table . Dulukan, aku kata periodic table susah gilaa nak hafal . Then , alhamdulillah lama - lama aku pun boleh hafal . Prinsip aku senang jaa, if orang tu ignore aku, buat bodo, even aku cakap pun depa macam mau tak mau jaa cakap , aku buat bodoh balik kat depa . If aku buat bodoh tu, faham-faham je laa ye . Cepat sangat laa aku nak cari pasai dengan hampa, haha :D That's why I said I'm going without saying a words

No comments:

Post a Comment