Thursday, March 29, 2012

Busy Busy Busy

Hyep & Assalamualaikum

Bestkan bila kita ambil result SPM kita nanti, buka-buka nampak 12A+ . Insyallah aku boleh buat juga . If orang boleh buat, aku pun mesti boleh . Aku saje je buat post about SPM sebab yesterday ternampak slip result SPM ni , 12A+ . Kawan-kawan aku ambil 9 subjects jaa aku yang terlebih ambil 12 subjects :D

Aku ambil tambahan Prinsip perakaunan , tassawur islam & Geografi . Besides, cikgu aku ada cakap, if rasa boleh buat baru ambil . Aku rasa aku memang boleh kot . Tambah-tambah aku memang minat gila dekat bab kira-kira ni macam Physics , add math & math . Aku pun bangga gak sebab exam yg lepas ni aku dapat 1A+, 3A , 1A- :D A+ dalam Sejarah , A biasa dalam Chemistry , math & add math . A- dalam phy (highest tu ) Lagi 4 subjects B . Yang tiga extra subjects tu aku tak ambil exam lagi .

Sebenarnya, aku nak cerita pasal activity aku hari ni bukan nak cerita pasal result SPM . Hari ni juga aku cipta a new record . 12 Hours tak on laptop . Ye laa, balik sekolah pukul 3 . Then makan, aku makan tangan kanan, tangan kiri study @ menulis . Then duduk sekejap lpas tu tertidur . After that bangun tidur pukul 5 . Time tu tv tunjuk cerita Victorious dekat nick channel . Tengok la jap cerita tu while study Chemistry . Then lari pergi Sunway sebab nak bagitau yang aku masuk kerja esok . Then, terus pergi tuisyen Phy . Aku pergi tuisyen pun takdak guna . Pergi bersembang jaa .

Kelas habis pukul 8 , habis tu terus pergi sunway . Balik jaa dari sunway terus pegang buku Add math . Now , 10.51 baru sempat nak on facebook & update blog . Buka-buka facebook ada 100+ notification --' . Aku kena struggle untuk mid year exam ni . Nak kena bagi dapat 9A :D Insyallah aku boleh buat . Tak sabar-sabar aku nak tunggu habis sekolah . So, esok pula laa aku sambung pasal rutin aku

No comments:

Post a Comment