Tuesday, April 10, 2012

Love story + cerita merapu

Love story:

Hyep peoples and Assalamualaikum

Aku ada buka Facebook tadi and aku ternampak something ni . Dia cakap " zaman sekolah lah kita kena enjoy sepuasnya " Aku agak sokong juga dengan pendapat dia . But satu ja yang aku kurang nak agreed . Time sekolah menengah , janganlah couple-couple semua ni . Memang laa orang kata cinta time sekolah menengah paling indah . For me, bercinta time U lagi indah doe Masuk-masuk for sure akan nampak awek-awek cun . Kalau dekat sekolah menengah ni, nak suka tu boleh laa tapi jangan nak over terlebih pulak :D

Aku lebih mempercayai jodoh ditangan Allah . If korang suka sangat-sangat dekat sorang girl ni , just bertawakal je dekat Allah dan doa-doa laa si dia tu jadi jodoh korang . Kuasa Allah tak boleh dinafikan , macam sekarang korang gaduh, in the future we don't know . Silap-silap dah beranak pinak dah . Best ke ada GF ni? Serious aku cakap aku tak pernah ada Gf seumur hidup aku , so , jangan tanya aku laa pengalaman macam mana .

Motif aku bukan nak cerita pasal love-love ni semua . Hari ni saja ja nak cerita pasal tabiat buruk aku . Jangan tiru yaa . Kalau aku dalam mode nak berjimat cermat , time keluar dengan family , always aku akan cakap macam ni " Ish, terlupa nak bawa duit laa, pinjam sat , nnt sampai rumah bayaq balik " lepas tu terus jaa senyap . Padahal dalam poket ada duit . Kalau dekat sekolah pulak, aku mula laa kacau kawan-kawan aku makan terutamanya Justin ( Dore ) . Time rehat pengawas jaa mesti aku kacau makanan dia .

Tadi tu pasal berjimat cermat. Ni pasal handphone pulak . Credit aku ada kadang rm30 kadang-kadang rm60 . Tapi kalau nak mak aku call, aku akan buat macam ni " Hi, please call me back " . Kawan aku pun selalu dapat ni terutamanya Firdaus . Aku pun ada satu lagi tabiat , kalau orang call, aku bukan reti nak angkat . Aku just suka sms jaa, jangan harap laa aku nak angkat kalau keluar number yang tak kenai .

Aku post semua ni atas dasar bosan selepas study add math . After this nak sambung dengan Physics pulak . I don't get it, kenapa laa ramai orang kata add math & physics susah . Bagi aku senang jaa .

No comments:

Post a Comment