Monday, March 5, 2012

Hari memeningkan kepala

Holla folks and friends

Almost forgot, Assalamualaikum & good evening

Today as usual macam aku dah cerita ( 5/3/2012) sekolah aku exam . Subjects today English , BM & Sejarah . Aku tak mahu cerita pasal exam English & Sejarah sebab senang . Aku just nak bercerita pasai BM . Subhanallah, punya laa susah paper BM tu , 1 and the half hour tu rasa macam 5 hours . For sure aku rasa aku dapat markah rendah dalam BM . Aku just bertawakal kepada Allah je la . Ciri-ciri pelajar cemerlangkan sentiasa bertawakal & berdoa :D

Besides, hari ni aku punya badmood + tak dak suara nak cakap . Semalam time keja dekat GSC, ok pulak but after tertelan asap pop corn tu laa aku jadi sakit tekak ni --' . Haaa, lupa nak cerita yang aku kerja dekat GSC balik . Just weekends je la . Semalam memang best gila sebab time buat pop corn aku siap baca buku SJ lagi . Badmood pulak sebab tak boleh jawab paper BM tu . Then time recess pulak ada orang stop depan aku . Aku ingat nak ambil bag rupanya depa bersembang --' . Haih, kan free depa kena dengan aku " Kalau hampa nak sembang p balik la! Aku dok lapaq dok halang jalan aku pulak " Pastu geng-geng tu buat muka pulak --'

Well, kalau kenai aku tu, faham laa bila aku marah jadi kasaq macam mana. Bila aku lapaq pun aku boleh jadi gila & kerja yang aku buat semua tak jadi . If marahkan keluaq habis loghat utara semua hilang dah keKLan & Kenogorian tu , hahaha . Alaa, biasa laa orang utara ni cakap, kalau nak tau, pergi tengok cerita anak mami atau anak mamak menantu mami tu .

Sampai sini je laa post aku for this time, ni aku update pun sebab nak tukar song . Orang tua-tua cakap , alang-alang menyelup perkasam biar sampai ke pangkal lenggan , haha . Nak study untuk esok pulak iaitu Math & Biology . Math aku tak risau sangat. Yang aku risau sikit tu Biology sebab aku ni malas nak baca buku . Malas-malas aku pun aku suka SJ gak . If you want to be an excellent pupil, don't lazy & study smart .

No comments:

Post a Comment