Tuesday, May 22, 2012

A true friendship's never lies

Friendships come and friendships go,
Like wave upon the sand ,
Like day and night,
Like birds in flight ,
Like snow flakes when they land ,
But we are something else,
Our friendship's here to stay ,
Like weeds and rocks and dirty socks ,
It never goes away

~ Shafiz ~

Hey hello and assalamualaikum

Poem yang dekat atas tu aku buat untuk kawan aku . Birthday dia semalam tapi aku terlupa nak wish sebab tak ambil tahu pasal tarikh :D . Jangan curi naa poem tu . Penat-penat aku perah otak menulis tu. Sometimes , dalam friendship's ni , memang ada haa dasar kutuk mengutuk ni ? Aku pun tak faham :\ . Kalau jealous , usaha perbaiki diri sendiri bukannya dengan cara kutuk derr . Aku just sabar , sebab after SPM aku bukan jumpa dah depa tu . Besides , aku berlagak pun, aku dah buktikan bukan sekadar cakap kosong .

Just a smile even though it's fake . The reason why aku still senyum sebab aku fikir satu hadis ni jaa " barang siapa putus silaturrahim sesama Islam lebih dari 3 hari, akan berdosa besar " But, sesabar aku pun ada laa batas juga kan ? Sekali meletup, I don't know . Sapa kenal aku tahu laa macam mana aku ni . Memang laa aku susah nak marah tapi jangan laa melampau . That's why pagi-pagi aku bukan bercakap dengan orang . Not in the mood pagi-pagi . Mai jaa time balik sekolah baru ok . So, jangan laa tanya kenapa aku tak mahu bercakap . Btw , tadi pagi lupa nak pakai lens . Nasib baik, dalam beg aku ada spec . Jenuh dok pakai time exam .

My last words , " Apabila kegelapan datang, maka pejamkanlah matamu dan berharap agar esok akan datang hari yang elok . Pejamkanlah matamu dan yakin dengan diri sendiri "

No comments:

Post a Comment