Thursday, May 24, 2012

Its okay

Assalamualaikum and hello again --'

Well, after sembahyang Jumaat aku balik terus online facebook and update blog. Nothing to do , damn bored . Post yang lepas aku ada cakap tak best kan kalau cuti dua minggu ? But this time aku kata best . Best sebab boleh release stress . Sehari aku duduk dekat sekolah rasa macam setahun duduk dekat dalam api . But , aku kena always smile . Takkan nak buat muka every time kan . Satu lagi , aku akan merindui seseorang :) Wallahualam laa sapa dia tu , biarlah rahsia .

If kawan kita mengabaikan kita, its okay . Allah always with us as long as we pray and hopes to him . Aku bukan laa nak merajuk or sensitive tak tentu hala. But, kena ada otak laa kan . Fikir perasaan kawan hampa ni . Memang pada dasarnya korang tengok aku ni happy-happy jaa gelak-gelak jaa . But , inside, who knows right ? I just pray to Allah to give me strength to face this problemssssss . For this two whole weeks , aku nak duduk rumah jaa . Nak boikot diri dari orang . Manusia tak perlukan aku dah . I've been thrown like a rubbish derrr.

Fikir-fikir kan lah yee friends . Bertindak sebelum menyesal . Aku pun ada habit jugak . Always maafkan orang dengan senang . Mau dok buat perangai lama-lama baru hampa ada akai naa. Damn, penang ho liou terus . I always remember my teacher advise , " belajaq sungguh-sungguh , nanti lepas spm tak jumpa dah depa ni semua " . Yaa , dia betul . Lepas spm jangan harap aku nak ingat dah semua ni . Its just a fake memories that been lies in my head or memory xD

" Janganlah kamu bersedih wahai sahabat , sesungguhnya akan datang kegembiraan di suatu kala . Tuhan hanya menguji kemampuan kita . Pejamkanlah mata mu dan lupakannya , kemudian bukakanlah mata mu dan berusaha mengubah nasib mu . Dia saat kegelapan menyelubungi akan pasti adanya sinar cahaya kegembiraan . Insyallah " ~Shafiz~

No comments:

Post a Comment