Friday, May 18, 2012

My untidy rack of books -,-'

Assalamualaikum & holla

Seriously damn shit aku meluat dengan teknologi zaman sekarang . Something wrong dengan blog aku ni yang menyebabkan lagu tak boleh didengari . Lagu dah sedap doe , one direction pulak tu .   Rugi-rugi-rugi .  Its okay , nanti aku tukaq lagu lain pulak but still one direction .  Sah-sah girls suka Zain malik , betul tak ?  If betul tu , great for you .

Besides , aku bored .  So, ambil kesempatan ni nak buat cerita or nak tulis cerita or nak reka cerita . Suka hati aku lah naa .  Today aku rasa aku nak berceloteh sikit pasai rak buku dalam bilik aku and dalam rumah aku .  Huh, punya laa pening nak kemas .  If kemas pun , memang takkan pernah kemas bagaikan membuat kerja yang sia-sia . Aik, apsal ayat aku dramatis malam-malam ni?  Setahu aku, BM aku sucks .

Bawah ni hampa tengok laa buku-buku aku ni



Ni meja yang aku dok study while online , haha . Bersepah nya .Dengan jam la, ipod la , 
Ni rack aku yang first . Level 1 : Buku English and buku Sejarah 
Level 2 : Math , Bio and Physics . Paling banyak pun math dengan Physics ja la. Bio takdak , haha
Level 3 :  buku add math aku dah berhijrah masuk beg sebab time ni exam add math . So far result aku alhamdulillah
Level upper ground floor : kamus . Cis, macam apartment la plak
Ni la rupa rack aku dalam bilik . 
Ni gang-gang buku pendidikan Islam .  Lupa nak letak balik dekat rack 
Ni bahagian gang-gang novel pulak
Yeay , bahagian paling aku suka , comic 
Aku paling suka kumpul novel dulu . Time sekolah rendah la . Zaman sekarang takdak dah
Ni bahagian buku literature and komsas 
Ni pulak meja aku melukis .  Sorry, lukisan aku buruk
Ceyh , ni laa rak yang paling cantik
Aku memang gemar gilaa beli buku-buku agama gak 
Economy too .  Buku related dengan economy aku suka



Kesimpulannya ,  aku memang suka beli buku .   Its a good habits . But , ada juga keburukkannya .  Beli buku banyak-banyak boleh menyebabkan habis duit .  So, thanks for your time .

No comments:

Post a Comment