Thursday, December 29, 2011

Resign Letter




Jane, Husaini & Sheralyn
asyraf
Con's time tak ramai customer
Para cleaner bersama bos mereka

sheralyn , Jane , Pijan , Sir G , Kak Mawarni & Lukman






Assalamualaikum & Hey friends

Hari ni aku on9 dekat umah firdaus . Laptop aku rosak doee , hard disc rosak . Tu laa akibatnya bila on9 laptop 48 hours non stop . Pengajaran ayat , sayangilah laptop anda , hahaha =,=' . Btw, sorry sebab tak boleh nak update blog samalam , Galaxy tab susah nak update . So, hari ni baru boleh . Actually, 28 hari tu last aku kerja dekat GSC SSJ :( sebab nak sambung sekolah dah . Gonna miss all of you . Tengok pic dekat atas , time tu sheralyn laa yang suruh aku bawak camera pergi GSC time hantar resign letter .

So, lepas hantar tu aku keluar laa ronda-ronda sorang sebab asyraf tengok cerita Darkess Hour . Time tu aku pergi laa dekat BO, kacau Kak Faridza jap :P . Kalau pergi cool blog, aku akan cakap dekat kak tu ' cam biase ' . Nanti depa buat la vanilla milk tea double bubble . haha . Next year for sure aku mai keja lagi . Lepas asyraf habis kerja, aku, asyraf , kak Faridza, Lukman & amoi ( Sheralyn ) pergi lepak dekat food court . Kerja kami lepak jaa :D . Ehh, terupa pulak, Kak aishah pun ada sekali . Kami duduk situ bukan order papew pun :D Then duduk situ sembang je . Sebab tu lahh last aku nak berjumpa dengan kak aishah , kak faridza & Sheralyn . Lepas ni tak jumpa dah :(

Lepas duduk situ , kak Faridza laa bagi idea pergi beli roti dekat Giant . Then mai makan dekat food court. haha . Lama-lama tauke food court tu halau kami dengan penyapu plak, hahahah. Ok2, aku belanja laa depa minum time tu memandangkan aku baru jaa dapat duit dari ayah aku . Dekat situ pelik tau tak , if kita order teh o ais limau, orang yang ambik order akan kata balik, teh o limau ais, pelik kebeno . Ehh, bukan nak cerita pasai orang ambik order tu =,='

Sheralyn pun ada gelaran baru , PIC cleaner . Story dia cam ni, hari tu ada staff baru , budak training . Then, si Sheralyn tu ajar budak baru tu cara nak mop lantai , apa daa. Start dari tu, lekat terus nama PIC cleaner , haha . Aku hantar surat resign dekat Abg Faizal Babjan . Gaji memang sah-sah dah dapat hari Ahad . If dah resign , kena bagi balik vest & dapat rm60 balik , tapi , aku tak pulangkan pun sebab nanti aku akan datang balik dekat GSC . Dah jadi macam isi & kulit dah . Rasa berat jaa nak tinggal GSC .

Tapi seriously aku nak tulis, aku dah mati akal nak cerita . Tak tahu dah nak tulis ape . Sorry juga if post aku agak bored hari ni . Bayangkan aku dok tulis post ni selama three days baru siap . Laptop aku kan masuk hospital dua hari , sebab tu laa agak slow sikit aku nak update . If dapat update pown sebab aku pinjam laptop org . If nak harapkan Ipod or Galaxy aku , maybe post ni takkan siap dah kowt :D . Anyway , thanks because read my post yang bored ni . Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment