Sunday, January 1, 2012

Happy New Year 2012












Assalamualaikum & hey folks

First of all aku nak wish Happy New Year 2012 dekat korang even though ianya agak lewat sedikit, haha . Kan korang dah tahu laptop aku rosak lately ni, so , memang agak susah nak update blog . Ni dapat update banyak post pun sebab laptop baru je keluar dari hospital , hahahahaha . Azam aku tahu ni agak bored & tak menarik pun . Azam aku nak dapat 9 A dalam exam , aku tahu ianya agak berlagak, tapi aku nak cakap " That's my problem , not yours ! " hahaha :P .

Today memang sesak dekat jalan raya except dekat kawasan rumah aku . Hari aku pergi menyemak dekat rumah Firdaus . Dah laptop aku rosak, memang laptop dia je laa aku boleh pinjam pun . Hari ni juga aku pergi melawat GSC , nama jaa dah resign tapi still pergi melawat . Actually datang sunway bukan nak pergi GSC pun , actually nak beli barang . Then alang-alang dah sampai tu, terus laa pergi kacau diorang . After beli semua barang , balik . Time balik tu kami pergi ronda-ronda japp. After kul 6.30 aku balik jap sebab nak tengok tv . Jeng-jeng nak tahu cerita apa ? Buka Tv7 kul 7 setiap sabtu , nanti korang tahu laa =,='

Malam tu kami pergi Sunway balik . After Maghrib aku pergi rumah Firdaus tu . Malam tu dekat sunway memang Full House . Then ada laa events yang Sunway anjurkan . GSC of course sesak tambah-tambah depa buat Combo baru pulak kan . Combo dia cam ni , beli set Alvin combo ( satu large pop corn & 2 regular soft drinks ) & hot dog , para pelanggan akan dapat satu tiket free . Ish~ aku yang tak kerja ni pun boleh hafal combo set ni .

Besides, ramai juga laa friends aku dekat FB cakap 2012 ni banyak bencana . For me , benda ni semua tahyul . Hanya Allah saje yang Maha Mengetahui . Ade laa aku terbaca satu article ni dalam internet . NAZA kate 2012 ni akan ada bencana badai matahari . 50/50 laa nak percaya . Agak musyikil jugaa dengan kajian diorang ni . Anyway, new year ni kita mula kan semangat baru . Buang lembaran yang lama & buka lembaran yang baru .

New year ni juga duit aku dah habis RM 370 sebab repair laptop =,=' . Once again software dalam laptop aku hilang . Software yang baru ni kurang seronok dalam erti kata lain tak bestttt. Furthermore, time school holiday ni aku jarang jog macam tahun lepas . Tahun ni seminggu sekali je jog . Berat pun dah naik sikit 0_0 . Perkara paling aku takut, berat naik . Korang ada tak tips nak bagi berat badan stay? hahaha . Kongsi laa sikit .

Suasana time malam new year tu sungguh meriah . Time tu aku ada dekat rumah Firdaus . Rumah memang dekat je dengan Sunway , rumah aku jaa yang jauh . Sunway kedekut sebab beli bunga api banyak yang berwarna merah & orange , :P . Btw, nice juga laa walaupun warna merah & orange .

Lastly, aku dah kesian dekat korang yang baca ni . Sure bosan & meluatkan ? Sorry :/ . hahahaha . Aku pun nak berhenti sampai sini sebab banyak lagi post aku nak siapkan . Anyway, Happy New Year once again & Assalamualaikum to all Muslims .

No comments:

Post a Comment