Wednesday, December 28, 2011

Farewell

Assalamualaikum & hey friends

Today post aku tak ade gambar, malas nak upload . Farewell GSC SSJ . Today last day aku dah dekat situ . See you next year , tu pun if diberi kesempatan . Since aku buat part time dekat con's GSC SSJ, banyak dah aku lalui & banyak jenis customer dah aku jumpa . Ada yang baik, bersopan santun, garang, sombong, tak faham bahasa , kedekut , slow & etc. Furthermore, aku tak rancang pun nak resign hari ni .

Then tengok jadual baru yang dibuat oleh PIC aku ( Uwis AlQarni ) , ternyata nama aku dah tak ada . So, aku pun kata dengan nada melawak laa ' GSC dah tak perlu aku ' . Tiba-tiba free jaa kena terjah dengan bos, dia kata ' Sekolah nak buka dah ! nak keja apa lgi ? ' free ja kena balik . Ok fine aku cakap balik , then , aku cakap lagi, ' Esok saye hantar surat Resign yang kedua ' . Lastly, salam dengan Sir then dia cakap dekat aku & kawan aku ( Asyraf ) ' esok lepas hantar surat resign saya , Sir Eric & Kak Mawarni dah sepakat nak belanja korang dua makan ' Yeah, ayat tu yang aku suka nak dengar .

Btw, tadi aku tengok wayang cerita Kubur Berasap tu lagi , for the second times . Cerita tu lawak sangat-sangat laaa. Ada ka patut kawan aku yang jaga bahagian ticket kate cerita tu bored . Today laa last aku jumpa team-team SWAT , today juga laa last aku bergelak ketawa dengan staff-staff GSC , today juga laa aku last menjaga cashier , today juga laa last aku dapat ticket free , today juga laa last aku buat perangai dekat con's , today juga laa aku terlalu baik & jujur , today juga laa aku tak sempat mengucapkan selamat tinggal kepada mereka semua :( .

So far hari ni berjalan dengan lancar, aku jaga counter sambil sms sambil duduk sembang sambil on9 Fb . Having a great time with all of them :) But ade laa satu dua customer yang agak menjengkelkan . Hari ni aku dah boleh mula tidur lewat malam sebab aku dah bebas esok . Tapi for sure aku akan rindu staff-staff GSC & department con's . Rindu nak kena marah dengan PIC , haha . Thanks for everything yaaa wahai team SWAT .

Teringat lagi time aku baru masuk keja , haha. Sungguh lawak. Trainer aku ialah Sheralyn . Aku jumpa PIC first time tu Kak Tasya , style malu + tak kenai dia lagi time tu . Tapi sekarang dah boleh siap pergi kereoke & sembang-sembang sekali . Akan rindu saat-saat bersama orang GSC :) .

Gonna miss all my friends & PIC aku . Esok nak pergi hantar resigning letter & bergambar bersama mereka . Thanks for everything once again 3> . Assalamualaikum :) . Bye-bye Con's GSC SSJ 2011, terasa berat nak meninggalkan con's

No comments:

Post a Comment