Monday, December 5, 2011

I may not be your best friend ,
But I surely know that I always try to be the best I could be .

I may not seem to care enough ,
But I can feel you within my heart .

I may be so cheap that the most expensive give I gave for you is simply being your friend

I may not talk that much to you but you'll find me waiting every minute just to listen to every piece of your heart saying

All my wondering years had led me to you and being your friend which are changing the face of my world

From the birth to the death , in my life , I often ask my self where I might go to make real friends

But they are not the people I must travel to find !

They are the people I take with !

Because real friend are those who can make me believe they never even exist !

assalamualaikum

Wah ayat aku, actually time bored-bored tadi aku tak ada kerja nak buat. So, aku tulis la poemkat atas ni even though aku tahu ayat poem ni tak seronok . Well , siapa la sangat aku ni. Ramai lagi orang-orang pandai kat luaq tu . First of all, ya Allah , dah lama aku tak update blog . Last post pun still tak siap-siap & aku putuskan supaya abaikan ja . Malas aku nak sambung-sambung cerita . Baik buka lembaran baru, tak gitu ? haha . Actually, aku tulis poem ni adalah untuk kawan-kawan aku yang dah melupai aku ataupun masih mengingati aku . Memang dah ramai kawan aku lupa aku .

No idea, tiba-tiba kami macam buat hal masing-masing . Aku tak kesah pun , asalkan depa bahagia cukup . Huh, penat dengan kerja . This week shift aku semua pagi & hari off aku ialah Jumaat. So, because of that , dapat pergi main bowling . On that day, aku ajak la Mus & Dore . Ada lagi kawan-kawan kami yang kami ajak, tapi semua ada hal . So, after solat jumaat tu , kami terus pergi bowling centre dekat Pacific . Aku & Mus jaa ada time tu , Dore lambat sampai .

No comments:

Post a Comment