Monday, April 30, 2012

Memori 2011

Masa bertemu masa, sudah pasti tiada pengubahnya . Yang kita hanya mampu melakukan ialah berusaha mengubahnya . Telah banyak perkara yang aku lalui dalam tempoh masa setahun ini. Adakalanya suka dan adakalanya duka . Namun, hidup masih perlu diteruskan bak kata pepatah buang yang keroh ambil yang jernih . Pada tahun ini jugalah hidup aku bermaharajalela didalam pelajaran terutamanya Mathematics . Segala perjalanan hidupku bermula disini . Ada kisah cinta, persahabatan , pembelajaran , persengketaan , kegembiraan , kesedihan dan kerinduan . Tetapi, di tahun 2012 semuanya berubah . Aku amat merindui saat-saat indah yang telah menghilang ditelani arus masa yang pantas ini . Perbezaan kelas tidak menjadi masalah langsung buat kami untuk sentiasa berhubung . Hubugan persahabatan kami ibarat isi dengan kuku dan ibarat tidak lekang dek usia  . Segala pahit manis kami kongsi bersama .  Susah senang kami lalui bersama-sama walaupun kadangkala ia amat berat untuk aku membantu . Oleh itu , jika kita bersatu, semuanya akan berjalan lancar bak kata orang tua-tuia bersatu teguh bercerai roboh . Aku amat merindui saat yang telah lepas dimana-mana kita "sahabat" sentiasa bersama Segalanya telah berubah sekarang , Setiap detik tidak seperti dahulu lagii.  Masing-masing mempunyai haluan tersendiri . Membawa diri masing-masing menimba ilmu . Berharap kita " sahabat " bertemu kembali dimasa hadapan ...... Amin :)

P/S :   Ni report for 2011 yang aku lupa nak tulis dalam buku scrap aku .   I really missed that moment  :D

No comments:

Post a Comment