Saturday, April 28, 2012


Hey friends & assalamualaikum

Today saje je nak update blog .  Tak tahu nak buat apa .  I don't why bulan ni jaa aku demam dua kali .  Kesian dekat aku :)   By the way , I'm just fine, demam tak teruk pun  .  Aku rindu gilaa dekat style rambut aku  yang lama. Sekarang dah tak boleh buat .  Malas laa nak buat cacak , so , aku just maintain normal je .  If aku tak silap , dah 8 bulan kot aku tak pakai gel or sebarang chemical substance .  Jaga kesihatan kulit kepala laa konon .  Bukan laa,  tiba-tiba aku jadi macam malas jaa nak pakai . That's why , sapa yang kenal aku , mesti pelik , kenapa aku dah tak buat rambut cacak  :D   Pic yang bawah yang belah kiri tu before & yang kanan tu after .   P/S : aku tak hensem pun

Bulan ni agak busy . Busy dengan study , makan, tido , facebook , Choral speaking , debate ,   science week  , homework , sms , hanging around & etc ( malas nak listkan ) .  Besides , sabtu ahad kena pergi library ajar kawan aku add math & Phy  .   Dua-dua subject tu memang aku suka nak ajar kawan-kawan aku .  But, if tanya aku Bio , 50/50 je aku bole tolong . Bio susah --'  Phy senang lagi dari Bio .   Ada juga budak-budak f2 n f3 sekolah aku tanya aku " Phy susahkan?  "  Selambe rock je aku cakap Phy senang dari Bio .  

Tadi time Choral speaking practise ,  aku cakap aku demam dekat kawan-kawan aku . Then, free je kena tuduh main hujan :(   .   Main hujan tu dulu , haha .  Sekarang main buku pulak .  Exam is around the corner ,  I better pull up my shock & run .   Bukan tarik stokin dan lari naa . Btw, aku nak solat & study add math .  Bye , thanks for your time 

1 comment: