Sunday, January 22, 2012

After a few weeks didn't heard about me


Assalamualaikum & hello friends / readers

Lama juga aku tak update blog aku ni . If aku tak silap, almost nak sampai sebulan kot aku tak update blog . So, hari ni aku nak luangkan masa sekejap jaa dekat sini . since tahun ni, aku agak busy dengan study aku . Ye la, every day homework bertimbun then nak kena study lagi . Tapi pelik laa jugak kan sebab sebusy aku pun aku still boleh pergi main bowling .

Pic bawah ni time baru habis main bowling, aku makan cam hantu tapi berat stay juga, haha
Time ni buat self timer . Kesian dekat Fer Douz sebab muka dia tak nampak .
Pic bawah ni time training bowling sekolah . Time tu Farhana pun datang . After training tu, pergi makan jap then ingat plan nak pergi sunway laa pulak . Sampai-sampai sunway abang dia call kata nak balik dah :/ . Tak pa - tak pa , lain kali still ada . Miss my old friend

Pic ni pulak time kak aku balik . Time ni pergi makan dekat Jusco Perda, sorry dah lupa nama kedai tu . Yang sebelah kak aku tu pulak mak aku
My lunch . haha . Btw, sorry sebab entry ni pendek & bosan untuk dibaca . Actually, bila letak semua pic ni, aku jadi macam mati akal nak tulis apa . So, farewell

No comments:

Post a Comment