Saturday, January 28, 2012

One week felt like a thousand days

Hey ho & Assalamualaikum

Kali ni baru laa bersemangat sikit nak tulis entry . Aku just ada masa 15 minutes saja before nak kena study . Cuti chinese new year yang seminggu ni pun aku dah rasa bosan nak mampus . Oleh kerana aku bosan duduk rumah so aku pergi kerja dekat GSC . Just for five days . Start from Saturday until Wednesday . Sebab Thursday until Sunday aku kena siapkan homework aku yang bertimbun tu .

If siapa yang rajin baca blog aku ni, sure pelik ' kemana shafiz menghilang ? ' kankankan? haha . Tak menghilang pun , just mendiamkan diri seketika atas sebab-sebab tertentu . Actually aku memang nak cerita pun kenapa aku jadi malas nak update blog sebulan tu . First of all, memang korang dah tahu yang aku ni busy dengan study . Second of all laptop aku yang uzur syarie dah buang ragam . Setiap 30 minutes sure akan tershut down sendiri . Third pulak sebab ramai sangat orang spy blog , facebook & formspring aku . Rimas laaa tentang masalah yang ketiga ni . Orang yang spy aku tu warga-warga sekolah aku laa. Sampai nak print semua apa yang aku tulis dalam blog & facebook . Menyebok gilaa .

Aku hari tu ada apply MRSM , MRSM Gemencheh . Tapi kan, aku just dapat MRSM Pontian =,=' . Malas laa aku nak sampai ke Johor . Kalau Negeri sembilan tu tak apa laa lagi . Tapi, bila difikir-fikirkan balik, susah juga aku nak balik cuti if aku study dekat Pontian tu . So, aku putuskan tak mau pergi MRSM tu . Tapi sekolah SC maybe yes . Sepanjang cuti ni , keja aku relax jaa. Exercise pun dah kurang sampai berat aku dah menaik . Malas laa aku nak cerita tentang berat aku dekat sini. Buat malu jaa .

No comments:

Post a Comment