Tuesday, November 1, 2011

When Exam Ended , This Would Happened







Asalammualaikum & hey

Tajuk aku hari ni ' When Exam Ended , This Would Happened' . Time exam habis, orang selalunya happy . But, bagi aku exam habis , bosan la aku . Aku sekarang alami perasaan bosan yang teramat-amat . Tak tahu nak buat apa . Stress pun ada jugak, tunggu result exam . Today, hang out with Mira, Mas amira, Qurat , Hendra , annas (sorry if silap eja) , Farah , nadd & dore .

Today aku pergi sekolah macam biasa, diorang yg dekat atas ni semua tak pergi sekolah :) . Ponteng je keja . So, today aku balik dalam pukul 1.50 . Balik-balik aku terus makan n mandi . Then, siap-siap semua dalam pukul 2.30 selesai . Then, aku keluar sekejap main dengan kucing-kucing aku . Around 2.45 baru aku keluar rumah . Start nak jalan pergi sunway . Time tu depa semua dah sampai . So, around 2.55 aku sampai sunway . Pergi toilet jap buat rambut , haha. Huduh kebeno fashion rambut den . After that, call mira . haha, maka aku berjumpa la dengan mereka selepas itu . Actually kitaorang tak tahu nak buat ape. Memang tak ada plan langsung .

Kami pun naik la ke GSC. First, memang kata nak tengok wayang sebab memang dah tak tahu nak buat apa . Then, tengok cerita semua tak menarik . Then my plan, ' apa kata kita p makan dari tengok wayang ' . haha . Nasib baik diorang accept . Then, another problem. Tak tahu nak makan apa . First suggestion : KFC, Chicken rice shop , Pizza , Rasa Mas , Nasi Kandar . Diorang pilih pizza. Dengan ini, kami pun pergi la ke pizza. Time tu ada 6 orang . Dore , Nadd & Farah x datang lagi . Dore pergi makan nasi kandar ngan kak dia . So, if divide duit tu, seorang kena bagi RM10 . BTW, memang seronok dapat hang out with korang .

Nanti, time cuti nanti, hang out lagi naa . Tadi pun tak sempat nak photoshot sangat. After makan, aku , Farah & Dore pergi Popular . Yang lain pergi cari baju . Time dekat popular, sempat la bincang pasal isu sukatan pembelajaran form 4 2012, haha . Add math, math , bio , physic & chemist all dalam bahasa Melayu . haha . Senang tak if since standard one dah belajar dalam English, tiba-tiba mai form 4 kena tukar to BM . It like O_O . For sure la susah nak sesuaikan diri dengan cara macam tu . Dalam 40 minutes jugak la kami dalam tu. Buku-buku pun datang stock yang baru . Buku Longman dengan design baru . Design lama lagi cantik . Tapi untuk aku, if nak beli buku la kan , beli buku focus terbitan pelangi or 1001 terbitan sistem . The best . Lagipun, senang nak faham buku-buku tu .

After dekat popular, pergi arcade pulak . Midnight la kerja aku . Dore pun dah renew card dia . But, still tak boleh lawan sebab machine time tu cuma ada dua je . Yang lain depa tak reti repair . Around 6 macam tu, dah kena balik. Lewat dah . Memang sekejap je hang out hari ni. Nanti time cuti hang out lagi. Raya haji nanti pun aku nak hang out lagi dengan kawan-kawan tho aku . Depa kena belanja aku. hhaaha .

So, hari memang best walaupun sekejap je . Mata aku pun dah mengantok sikit. Apa-apa pun, family come first lepas tu baru friend :) If kita susah sape lagi kita nak cari if bukan family & friend . bye & asalammualaikum

No comments:

Post a Comment