Monday, November 7, 2011

Soalan dari Nadd

Asalammualaikum ,

Aku nak jawab soalan dari Nadd pulak hari ni . Week ni, memang aku busy sangat-sangat . So, memang tak boleh nak update blog . Hari ni pun kebetulan ja aku habis keja awal . Biasa arr, budak habis exam . Tak tau nak buat apa, so , keja la .

So, nie soalan - soalan Nadd:

1. BF/GF sekarang sape ? Name penuh & dari mane ?

Haha, sekarang aku memang x ade GF . BF tu memang & sentiasa takkan ada, haha . Aku memang sejak dulu x ade GF ,

2. Bila tidur kene ade aircond or tak ?

Before tu, kena on . Tapi bila bangun subuh off sebab terlalu sejuk

3. Suke laptop jername ape ?

Paling suka Macbook Air . That's the best . Tapi , if nak yang tu , kena study oversea dulu =,='

4. Suke baju or shopping selalu jename ape yang nak tengok sangat ?

Baju paling aku suka beli Adidas or Bdy glove .

5. Kalau diberi peluang nak beli handset ape? kenape?

Buat masa sekarang aku memang tak mahu beli HP coz aku dah ada dua hp . Galaxy Tab n Samsung Beat .

6. Suke warne ape ? Ape la special sangat warne tu ?

Purple & green . Purple , hmm coz warna dia cerah nampak ceria . Green for nature . Nampak cam daun , sejuk jaaa bila pakai .

7. Kalau boleh nak rumah ape nanti dah kawin ?

Pondok cukup la =,=' , hahaa . If aku, aku mesti la nk bungalow tapi based on pendapatan n kerja la .

8. Cite2 nak jadi ape? Kenape ?

Aku ade tiga cita-cita . First nk jadi Engineer in Chemical . Second , Engineer in Electronic & Third , Biochemist . Sebabnya, aku memang suka Math, Chemist , add math & Physic . Bio kurang sikit, haha

9. Kat sekolah suke subjek ape ? Or tak suke langsung?

If aku , aku paling suka Math, English & add math . Tak suka subjek Seni .

10. Suke kasut macam mane bile pakai keluar ?

Aku suka sandal la kalau pergi kedai or keluar rumah . For hang out, aku lebih suka pkai kasut or Supra .

11. Suke cerita P.Ramlee tak ? Kenape ?

Aku suke sangat cerita P.Ramlee even though tngok dah banyak kali . Tak rasa bored langsung dengan cerita classic . Cerita P.Ramlee sometime tu ada menyampaikan moral yang baik .

To Nadd , aku dah jawab dah soalan ko. haha . Dekat Blog aku aku x boleh copy soalan . So, aku tulis balik one by one =,=' . haha . Btw, sorry naa sebab jawapan aku pendek sangat .

No comments:

Post a Comment