Saturday, November 5, 2011

Hari aku jawab semua naaaa

Asalammualaikum & Hey doe,

Nie slogan aku " Hi Welcome , how Can I help you? Today have Combo 1 , Combo 2, Combo 3 Combo 4 , Combo 5 & Combo 7 . Combo 6 already sold out "

Ayat kat atas tu la aku cakap hari ni sepanjang 10 jam . Esok pulak for 14 hours. Nasib baik gaji triple . Apa-apa pun, aku tak mahu lack money macam hari ni . Hari nie je lack RM 14.50 . WTFish betoi la. Macam mana aku boleh silap aku pun tak tahu .

Dah-dah , den nak jawab semua soalan hari ni .

First , Adlina

1. Cerita serba sedikit pendapat hampa tentang blog aku.

Ni yang syok nak cerita, haha . Blog ang memang lawa. Tapi, tak boleh nak copy
benda

2. Hampa suka kucing takk? Taksuka? Kenapa?

Memang suka kucing sangat-sangat . Kucing yang paling manja nama Baby . Adlina tau , tapi sekarang dah mati

3. Apa impian hampa yg dah tercapai?

Banyak , tapi aku cerita satu ja. hmm, impian yang dah tercapai bawak duit keluaq shopping RM 5000 .

4.Elmo or Domo?

More to Domo . Aku paling benci Elmo .

5. Minat KPOP? Kalo minat, band ape?

Ani ( tidak dalam bahasa korea ) . Tak minat Kpop even though aku boleh cakap korean

6. Sapa current CRUSH hampa?

Sorry, x ada CRUSH .

7. Tinggi dan berat hampa? [jujur]

Tinggi aku 172 cm & Berat 57 kg (jujur naa)

8. Makanan pebret hampa?

Semua makanan yang halal , haha .
9. Kenangan dgn gf/bf yg paling takboleh lupa

Sorry , tak pernah ada

10. Binatang/serangga yg hampa takut?

Cicak

11. Current hp yg hampa guna

Apa punya soalan daaa. Aku guna Samsung Galaxy Tab & Samsung Beat jaa

No comments:

Post a Comment