Thursday, November 3, 2011

Terkena jugak =,='


Asalammualaikum & hey .
For the first time aku kena tag dari Mira Chowder =,='
Nasib baik soalan dia senang-senang je, haha .



11 perkara tentang aku :

1. Suka makan, on Fb , anak kucing , buang masa & tido
2. Suka fikir banyak-banyak sampai stress ( buat teruk-teruk) dah memang kenyataan
3. Lebih suka subjek Add math berbanding math
4. Tak suka orang yang bajet & perasan HOTS
5. Hot tempered :)
6. Suka update blog , mulut aku memang tak boleh ditapis & if mood aku WTF, memang aku main cakap je
7. Tak suka orang tengok aku
8. Senyap bila depan orang & bising dalam internet
9. Gemok & perlu diet
10. Seorang yang penyabar tapi ada batas jugak la
11. Love my parents , siblings & friends

Questions dari Mira Chowder

1. cerita tentang diri anda :)

My name is Muhd Shafizruddin but panggil je aku shafiz . Still study . Suka subjek add math & Chemistry (memang kegemaran) . Tak suka gaduh dengan orang . Memang tak matured la kalau gaduh . Lebih suka diam dari bercakap .

2. kenapa teda suka orangorang bajet hot ?
Serious, memang tak suka orang yang bajet HOTS atau perasan lawa . Diorang tu memang jenis perasan . Even kita tak cakap pasal dia pun, dia still perasan . Memang Gediks

3.law bule dpat stu bnda yunk paleng anda minad dlam dunia nie ? apekah ia ?

Ferrari P4/5

4.ade org kco bf/gf korang ? suka taaa ? perasaan korg ?

Bergantung la pada gf/bf tu . If depa pun gediks, so memang tak patut la nak marah . If yang jenis setia tu , kita kena la p marah orang yang kacau gf/bf tu . Tapi, aku tak ada gf, so, memang tak tau .

5.
bile dkat exam ? korang slalunyee buad pe ? study kaa ?

Memang akan pulon sampai stress . Last time , before aku exam, blood aku 146 . Tinggi =,='

6.
azam taon dpan :) apeekaah ia ? ( laww pown lmbat lagy na taon dpan )

Nak jadi best students macam tahun ni . Nak pulon semua subjek terutama dalam add math & Chemistry

7.
suka katun ? katun apekah korg minad ?

Aku paling minat Shin Chan ngan Doreamon. Kegemaran aku dari kecik . Every Saturday, mesti aku tengok Sometime tu terlepas jugak .


8.
stu hary ntn bile korg besar , korang na jady apee ?

Aku ada tiga ambitions . Engineering in Chemist , Engineering in Electronic & Biochemist . Tapi maybe Engineering in Chemist sebab aku minat Chemistry .

9.
fixie or nikon D90 ? which is better ? why ?

Fixie sebab aku dah ada Nikon D5100 . If ada fixie , senang aku nak p merata , haha .

10.
superhero paleng korang suka sapa ? why minad dia ?

Ultraman sebab sekali dia pijak superhero yang lain , terus penyek . Dia kan besaq


11.
suka ta law bf/gf korng tacink ? knapa suka/tsukaa ?

Tak Suka sebab nampak macam gegeh

Soalan dari aku pulak:

  • 1. Kenapa suka or tak suka p sekolah ?
  • 2 Suka tak dekat orang yang gediks?
  • 3.If diberi peluaq untuk pergi melancong, Destinasi mana yang korang pilih ?
  • 4.Tiba korang jumpa One Billion Dollar, apa yang akan korang buat?
  • 5. Penat tak if hari-hari korang buat benda yang sama? kenapa?
  • 6. Siapa bestfriend korang ?
  • 7. Apa pendapat tentang Shafiz? :P
  • 8. Seronok tak time nak buka sekolah? kenapa?
  • 9. If ada bf/gf , korang akan bagi hadiah apa dekat diorang?
  • 10.Subjek Math paling syok, Kenapa suka or tak suka?
  • 11. Suka bergossip tak? kalau suka cerita pasal sapa? dengan sapa korang bergossip



No comments:

Post a Comment