Tuesday, August 20, 2013

Permulaan yang baru :)

Hey assalamualaikum

Hari ni mungkin life aku agak lifeless well broken heart lah katakan . Alhamdulillah , after a few week aku dapat recover balik . Dengan izin Allah , aku dapat sekali lagi senyum , happy seperti sediakala. Permulaan yang baru bagi aku :) Just make a new love story . Kata orang , kalau kita tak serasi dengan pasangan kita yang sebelum ni , makna takdir allah dia bukan jodoh kita . Aku just terima dengan hati yang terbuka . Tugas aku sekarang satu saja , baiki sillaturahim aku dengan kawan-kawan aku .

Banyak salah aku dengan dia and I'm blaming myself from now on . Baran aku terlampau membuak, sekali aku marah memang aku lepas habis habisan sampai orang sakit hati dengan aku , maaf. Sorry I can't be perfect to you but I'm pretending that I'm perfect in front of you so that you love me as well as I loved you . But Allah lebih mengetahui , segalanya dah ditentukan  oleh Allah . Setiap pertemuan pasti ada perpisahannya . Dengan rela hati aku lepaskan dia . Berat sebenarnya , tapi selagi aku tak lepaskan selagi tu hidup , hati , jiwa aku merana .

Pertemuan tidak dirancang , perpisahan tidak dirancang . Aku tak pernah ada niat nak bercinta dengan dia dulu sebab aku sedar diri aku ni siapa, aku tahu aku teruk macam mana . Once aku dapat peluang , aku tak hargai , aku sendiri binasakan takdir aku , aku rosakkan segalanya , I'm so sorry . Useless guy such as me can't be with you and sure I won't lure you with myself . Andai kata aku ada mesin masa , pasti aku undurkan masa , dan ulang beratus-ratus kali saat aku pernah buat dia tersenyum although it won't happen again , aku anggap tu sebagai kenangan indah aku . Biar dia benci aku , tapi hati aku tetap tak mati dekat dia . Aku biarkan dia pergi , biarkan dia bahagia , as long dia tak sakit , dia selamat , its gonna fine for me . Satu ja aku nak , kemaafan . I'm so sorry dear you , I'm not perfect to you either now or later . Allah dah takdirkan semuanya , apa hak kita nak menggubah takdir Allah . Assalamualaikum rindu 

No comments:

Post a Comment