Wednesday, August 21, 2013

Bayangan Rindu



Hello dear peps , assalamualaikum from me .  Macam mana kalau hati aku masih kata aku sayangkan dia ? Allah , memang banyak silap aku , tak terkira , tapi sekurang-kurang bagi peluang dekat aku untuk buktikan yang aku boleh jadi macam dia nak kan . Sorry , I'm not perfect at all and now I keep blaming myself because of my mistakes . Kadang-kadang hati aku kuat, kadang-kadang hati aku lemah dari semua ni . Dia minta apa semua aku bagi walau aku sakit , penat , tapi aku just tunaikan . Maaf , aku agak menjengkelkan . Ya Latiff , lembutkanlah hatinya :( .

Aku tak boleh lupakan dia walaupun apa yang jadi . Satu anugerah kepada aku untuk loyalty . Aku pernah crush dekat someone ni almost 5 years , my ex berjaya buat aku tertarik dekat dia . But now , its my own fault , dia sendiri dah tawar hati dekat aku . Hingga matahari tak terbit lagi pun mungkin aku akan tetap setia dekat dia , I'm so sorry , but its my heart . Once aku suka girl ni , she must be so lucky , once aku suka , memang aku akan setia , that's me . A girl can change a boy but a boy not really can change a girl , that's fact ..

I'm sorry A , but its still my heart , I still want you although I've a new crush . But sorry , I never betray you . I'm sorry once again dear precious little girl :(  Its my mistake for sure , but please dear , just one more time , I wanna fix all things so that we back as usual :( Somehow, don't make too much promises if you can't afford to fulfill it 

No comments:

Post a Comment