Thursday, August 1, 2013

lol














 







































Hey Assalamualaikum , agak lama aku tak update blog dan sekarang aku berjaya updated blog aku ni yang agak lapuk :) Bukan disengajakan sebenarnya , aku agak sibuk belakangan ni . Sibuk dengan macam-macam , hari anugerah , bersantai dengan mak aku dan kawan dia , puasa ,scrabble, tarawih , raya , shopping raya , study dan sebagainya. Dekat atas adalah serba sedikit aku wawarkan gambar-gambar aku bersama mereka :)

Kita mulakan dengan scrabble , seminggu sebelum puasa . Transport sendiri dari tempat aku ke Eastin Hotel dekat island . So we went there at 7 , luckily penang bridge kurang sesak . Sampai destinasi at 7.20 pagi . Time tu ada aku , dore , sam and mus . Kami 4 ja wakil sekolah . Dengan serba daifnya kami pun pergilah bersarapan di kedai mamak yang berhampiran , memang sedap dan last-last kami terima akibatnya , nanti aku cerita.

Sebenarnya sepanjang Ramadan dan Syawal aku busy . Busy dengan class , study , tarawih , raya , kerja and kawan kawan . Tapi dekat facebook tak busy sangat pun sebab always boleh on guna blackberry , so , dimana ja aku ada sentiasa boleh on . Time Ramadan , hari hari berlalu seperti biasa macam selalu cuma tak ada makanan dan minuman je lah . So, sepanjang Ramadan boleh dikatakan aku bawa phone ke sekolah dan 24/7 online dalam class . Janganlah kutuk aku pula kata macam ni "study ke tak study ke result tetap sama " . Entahlah macam mana aku nak kata tapi aku ni jenis study sekali ja . Balik ja dari sekolah aku terus tido sampai ke petang , tu sebenarnya nak reducekan stress aku .

Menjelang raya pula , aku sibuk buat video dengan kakak aku , potong daging and masak rendang . Actually , korang boleh je tengok semua activity aku dekat gambar-gambar di atas





No comments:

Post a Comment