Saturday, February 16, 2013

Missed moment family and friends



Hey Assalamualaikum folks, friends , anonymous and etc

Aku rindu kawan-kawan aku , tu ja mampu aku cakap . Entah kenapa tiba-tiba aku rasa makin lama aku makin berjauhan dengan semua kawan aku . Bukan berjauhan jarak perjalanan tu , but berjauhan hubungan persahabatan . Aku takut kalau aku abaikan , persahabatan tu hilang entah ke mana . Mungkin aku sibuk dengan urusan aku mungkin . Maaf duhai sahabat ku , insyallah aku akan menghubungi korang .  Cuma aku rasa kawan aku tak menghiraukan aku dah ataupun yang tu cuma perasaan aku ? Maafkan aku jika aku ada terkasar bahasa atau ada menyinggung perasaan kalian . Tu ja mampu aku cakap sebab susah untuk diri aku meminta maaf depan orang secara terang-terangan  .

I've something for you guys :

Far apart we live ,
Among the best we stay ,
Life short but the spirit remain ,
You and I were friend ,
Both of us stay united
Against the happiest moment ,
The energy of fire separated us,
Insyallah we'll unite again
As soon we go , as soon we back
I hope that you're good ,
Insyallah Allah will protect you and I
Thanks for being my friend

Maaf , mungkin poem ni tak menyentuh perasaan jiwa dan raga tapi sekurang-kurangnya aku harap kawan-kawan aku dapat faham apa mesej yang cuba aku sampaikan . Sebenarnya , abaikan gambar diatas sebab tiada kaitan langsung , cuma nak menyerikan saja blog aku ni , sekian , Assalamualaikum ya Sahabat , ya readers , ya anonymous ( Firdaus , Farah , Dore , Aimi , Izzuddin , Syamim , Farhana , Adlina , Wanie , Krol , Samantha 

No comments:

Post a Comment