Wednesday, November 14, 2012

A week without a story

Yo , pak mertua aku ni . Kau ada?? Pak mertua sama umoq
Re photography . ore ah camera man for today and always
Ni dekat Mengkuang Dam . Memang Damn best , haha
Di apit oleh dua orang puteri. Yang kiri tu puteri special . Yang kanan tu puteri twin , haha
Pak mertua ni sibuk betul lah. Macam one big family dah cuma mak mertua jaa tak dak dalam ni
With at Mengkuang Dam , Mek ak , haha
With Mummy And Daddy
Sampai 4 meja tapi makan tak banyak mana pun

Aku mana-mana pun bole duduk
Kan dah kata merata kami duduk , haha
Time ni dalam kelas 1 science sebab sekolah kami ada pertukaran kelas sikit
Dengan guru ganti Cikgu Physics aku , time ni no action lagi
Aku sorang semangat buat peace

This one is nice ,  muka aku terover excited kenapa tak tau
Ni semua peminat lady gaga lah kot , except for me .  Tapi saja ja nak buat gak
I love you stupid . Mek aku suka lah buku ni , bila aku nak belikan dekat dia , dia tak pulak . Tebal sangat buku ni , aku baca Al-Quran lagi bagus
This was how the class looks like . Yang kiri ni sibuk dok tengok Titanic . Gang kanan sibuk sembang  







Tengah kaji jawapan Add Math dengan kawan kelas aku yang chinese sorang ni , tapi dia malu sangat nak ada dalam camera 






Style budak baik gilaa muka aku , memang baik pun sebenarnya , haha
Macam la tak jumpa dah


Hey Assalamualaikum and Hello and Hi and Welcome and Whatever . First of all I would like to apologize sebab seminggu tak update blog .  Sibuk mengajar kawan aku add math , buat blog about Sejarah , meronda , and so on lah . Well, tahu lah kan aku macam mana selalu . Hari - hari ada ja activity bila duit ada lah . Bila duit tak da, nak pergi atm malas , so , pandai-pandai hidup . Duit aku memang habis terus sekarang . Habis pun sebab 29 ni nak pergi Singapore , so , tukar currency sanalah yang menyebabkan aku tak dak duit dah .  Bayangkan 1 SGD dulu dulu RM 2.30 . Sekarang 1 SGD naik dah ke RM 2.50 .  Makin hari makin naik . But tahun 2008 dulu lagi tinggi , pernah capai RM 2.80.

Tujuan aku update entry ni bukan nak bercerita pasal currency singapore pun , aku suka buat or cerita tentang benda yang lari tajuk . Memang nampak aku ni macam diam kalau jumpa depan-depan , tu sebab aku malu . Once dah kenal, tudiaaa, tengok aku cakap non stop punya . Sampai kawan aku pernah tegur aku , " Hang ni tak penat ka bercakap , bising ja memanjang " haha ,  mau tau lah aku , ada-ada ja cerita sentiasa .  Sepanjang minggu lepas start dari 9 Nov, aku ada lebih kurang empat activity penting lah seperti main Bowling , Lepak Mcd , Jamuan kelas , Lepak with friends ,Sunway again , Mengkuang Dam , Teaching my friend Add Maths. Ehh banyak ni , bukan empat tapi 7 ni .

Kita pergi kepada Teaching my friend dulu .  haha . Kawan aku ni actually twin aku . Hampa tak tau ka aku ada twin ?? Adalah cari fb dia nama Nick Are-Niz . Ya , she's a girl . Malam tu kami sembang dekat comment facebook , so , dia suruh aku ajar dia Add Math memandangkan 20 Nov ni dia SPM Add Maths . Then aku just okay lah . Pukul 11 aku start cipta soalan Add Maths , aku memang suka mencipta soalan pun . Hak Cipta Terpelihara Muhd Shafiz punya . There're no specimen or copyright yaa , haha . Dari pukul 11 sampailah 6 pagi baru aku siapkan soalan . At last siap 34 questions merangkumi semua bab , kalau korang nak pun boleh gak . Contact-contact aku . After solat Subuh aku sempatlah melelapkan mata jap sampai pukul 8.14 pagi . Otak aku ni bukan boleh tido lama-lama . Once tido lebih dari lapan jam , mula lah nak blank . Plan nak study dekat Mcd pukul 11.30 t.hari , but semua tu bertukar p pukul 1.30 t.hari . haha. Mai-mai twin aku mai ambil aku naik kereta dia dekat petronas then head on to Sunway . Alang-alang dah sampai Sunway ,  study jelah dalam Mall tu , haha . Kami study dekat food court selama dua jam from 2 until 4 . Orang pergi food court makan , kami pergi food court study , biaq je lah . Sunway hari ni agak panas sebab ramai orang , bukan budak-budak hot yaa .

No comments:

Post a Comment