Wednesday, October 26, 2011

Exam is over !

Asalammualaikum & hello . It's cold here =,=' Tajuk aku hari ni pasal exam . Semua orang tak suka exam right ? Cam la juga aku, kena study banyak-banyak sampai nak pecah otak . But, exam memang dah habis . Feel like Merdeka! even though SPM belum lagi . haha . Never mind, take it easy . Rehat la sekejap , takkan nak always push otak tu dengan study . Aku pun study sampai stress . Mula la leher nak rasa panas if stress . Furthermore, aku ni suka fikir banyak . Benda yang kecil pun aku fikir banyak .

So far, sekolah aku sekarang yang kurang pelajar yang hadir . Exam is over dude , if datang sekolah pun ada aktiviti apa? Just gotong-royong . Sungguh memenatkan , untuk aku, if ada gotong-royong aku cepat-cepat cari alasan :) . Minggu ni, cuti for one week sebab Deepavali . Happy Deepavali . Dah habis baru nak wish . Takpa-takpa kawan-kawan aku yang kat India tu baru ja nak sambut . Besides, sekarang aku nak kurangkan bercakap . Malas nak bercakap banyak-banyak . Salah satu sebab, percakapan aku memang menyakitkan hati .

Diam lebih baik dari bercakap , if mood aku WTF, lagi la . Aku cakap main ikut suka jaa . Sekolah if tak silap aku lagi tiga minggu, so, just bersabar jaa . Time cuti-cuti ni, aku kerja . So memamng tak bosan la . If budak-budak PMR sure bosan tahap memuncak, ye la, dah tak tahu nak buat apa . Ada la juga kawan-kawan aku yang baru habis PMR pergi kerja . Sapa yang kerja tu, kena la belanja aku. haha. Aku sekarang kena berjimat cermat =,=' . Parents aku dah marah sebab aku membazir jaa .

So, ok la . Sampai sini je la post aku for this time . Sekarang tengah evening, aku nak pergi cari ice cream . If terkasar bahasa or menyinggungkan, ampun maaf dipinta . Friend worth a millions . Bye & Asalammualaikum

No comments:

Post a Comment