Thursday, October 20, 2011

All this week

Cikgu Jeff

Azmil
Haziq
Din



Assalamulaikum & hello

Today aku nak update blog sebab dah seminggu aku tak update blog. If aku tak silap la . Walaupun sekarang ni aku tengah sakit perut tapi dengan semangat & azam aku, aku update juga blog ni . Post kali ni berkaitan dengan aktiviti aku & sekolah sepanjang minggu ni . It started here, hari isnin, like usual , pergi sekolah & just main je whole day because exam dah habis . Then pergi kutip duit for bowling & serah surat kebenaran . Keesokkannya, Selasa . aku ponteng sekolah sebab malas nak pergi .

Aku bangun dalam pukul 12 t.hari (solat subuh x tinggal na) . Lepas bangun, pegang buku add math jap . Dalam pukul 2 mcm tu baru aku makan, almaklum lah , aku diet . Aku dok rasa diri aku gemok . So , aku pon diet la . Then lepas makan solat Zohor then berfacebook until pukul 6 . Then stop sat sebab nk solat Asar & baca Al-Quran . After baca Al-quran, aku terus solat Maghrib & lepas tu on facebook until 3 pagi .

For the next day, boling (Rabu) . Yang pic dekat atas tu semua time boling . If nak tengok yang lain, just pergi dekat facebook first aku . Then you will see it . Dalam bas time perjalanan, aku duduk sebelah Mus and bas tu pasang cerita hantu bonceng (astro first) . Aku terfikir , macam mana dalam bas boleh ada astro ? It's weird . Kami start main bowling around 9.15 am . Hari ni aku main bowling just for fun, main baling ja bola . First game, my score 90 something & second game 132 . After main bowling, kami semua turun makan KFC . Time makan tu still ada masa untuk snap picture . After makan kami kena terus balik sekolah. Tapi time tunggu bas tu, punya la lama . It took almost an hour . Memang macam-macam aksi gambar aku dapat time tu . Lepas ja bowling, aku pergi Sunway with Samantha & Thurai .

For today, Khamis , aku ponteng sekolah . Same with Wanie , Farhana , Mus , Thurai & Samantha . But today aku lepak with Samantha & Thurai again . Today kitaorang pergi Library dulu since kitaorang nak study . Aku just bawa buku Chemistry & add math ( subjek paling best bagi aku ) . Samantha bawa buku Chemistry & physic . Thurai bawa diri . Janji nak datang dalam pukul 10 or 11. Tapi =,=' . Aku sampai dalam pukul 11 . Then aku duduk la dekat atas since aku ingat diorang tak sampai lagi . Then around 11.45 , aku turun ronda-ronda . Ternampak samantha , dia pun smpai awal juga . So, aku duduk dengan dia dulu sambil tunggu Thurai . Time aku buka facebook, ternampak dia sedang berwtw dengan kakak angkat dia =,=' . Kami dua sedang tunggu dia, dia boleh lagi buka facebook. Around 12.07 Thurai sampai . So, kami pun belajar la sampai pukul 2.10 . Then , sam ckap dia lapar . Kami tiga berjalan pergi sunway coz nak makan.

At sunway, kami makan KFC . Dah dua hari aku makan KFC cam mana berat badan tak naik . Sekarang berat aku dah 57.5 kg . Naik 0.5 kg . Lepas makan aku pergi popular sebab nak beli buku Chemistry . So, aku beli buku Chemistry yang berharga RM26 selepas dapat diskaun 10% (thrifty) . After beli buku, macam biasa , aku sure akan main Midnight . Sapa yang rajin pergi arcade dia tahu la . Then around 4.45 kami pergi MCD beli ice cream . Duduk la kami dekat situ until 5.30 . Actually, ada banyak gambar tapi aku malas nak letak . If nak tengok pergi dekat facebook aku . So, aktiviti aku esok pergi Alor Setar ikut ayah aku .

So, sampai sini je la aku nak beleter . Hope korang sabar ya baca post aku yang panjang ni . Macam aku cakap sebelum ni, sorry if terkasar bahasa atau apa-apa pun . Yang baik datang dari allah S.W.T & yang buruk datang dari diri kita sendiri .

P/S: If tak puas hati dengan aku, cakap depan-depan aku . Tak main la kutuk-kutuk belakang . Baru aku syok nak maki balik 3:)

No comments:

Post a Comment