Monday, December 31, 2012

Memory 2012

Ku berdiri dengan teguhnya apabila ku jatuh. Aku bangkit dengan harapan agar masa akan datang akan berubah menjadi indah lagi baik dengan harapan mengunung agar aku dapat mengejar cita-cita ku supaya aku dapat menjadi insan yang berguna dan membalas segala jasa kedua ibu bapa ku serta berbakti demi negaraku ini. Dengan restu Allah S.W.T. aku berjaya memperoleh keputusan yang cemerlang didalam peperiksaan PMR ku . Alhamdulillah ku syukur terhadap ilahi kerana memakbulkan doa ku serta mengkagetkan kedua ibu bapa ku . Pada mulanya mereka hanya beranggapan bahawa aku tidak boleh namun aku menanam azama agar aku dapat memperole keputusan yang cemerlang dan melanjutkan pelajaran ke Unitd Kingdom , Insyallah . Dengan restu Allah juga aku dapat memasuki jurusan sains dalam tahun 2012 ini. 

No comments:

Post a Comment