Thursday, December 23, 2010

Scared


Aduh, tahun depan aku dah nak PMR. Rasa macam sekejap ja. Rasa macam bru semalam ja aku habis UPSR. PMR susah x? Aku takut aku x bleh score dalam PMR 2011. :(
Aku cuma target dapat 6A ++ . Dah la tahun depan form 3, kena banyak study. x boleh selalu online facebook :( . Kena study hard. Aduh. Klu aku x excellent, malu weyh. Kak aku PMR dpt 8A. Mai kat adik, x kn skit ja kot. Mesti orang akan cakap cam tu.

So, aku daftar la tuision Inotek dekat sunway. Tak taw la tuision tu bgus ataw x. Harap-harap ok la. Sekarang aku kena fokus dekat subject science ja. Science aku truk gla. Dulu waktu sekolah rendah, waktu darjah 6 kot. setiap kali exam jew, aku sure gagal science. Mai form 1, aku start pulun. Waktu tu aku senyap skit. Sebab x knl depa sgt. Yang pergi SMKSJ semua mai dri SKSJ2. Tba2 aku sorang ja mai dri SKSJ 1 . Sure la depa x knai. Start form 2 bru nk knai sgt2. Tu pun cam x berapa rapat sangat. Alhamdulillah la sbb my final exam aku x da gagal. Semua lulus. Padahal aku bkn belajar pown. Mlm nk exam final, aku dok online facebook. Sentuh buku pown x.

No comments:

Post a Comment