Thursday, December 30, 2010

Last hang out









Hari nie last hang out aku. THun dpn PMR, xleh hangout. Story dia cm nie, mula2 plan dh nk pi tengok wayang ramai2. LAst2 semua cancel. Tinggal aku , Thurai, adlina, Farhana & Baby(boyfriend) dia. :P Mula2 plan nk tengok wayang jga walaupun berlima.haha. Last2 Farhana kata x da duit. So kami pown cancel la nk tengok wayang. Kami gi ronda2 ja. Mula2 naik atas roof. Melompat sat kat sana. Then turun bawah. Thurai plak kata lapar. So , kami pown gi la KFC. aku makan jom jimat box A & Thurai box D. Last2 pi photo shoot kat kedai Mini toons. Destinasi terakhir. Haha. Lupa nk gitaw, aku jumpa Ustaz Shakir kat Popular. Haha

Dailog aku ngan Farhana kat YM:

Farhana Tarmizi: hehehe
Farhana Tarmizi: aku suka ary ni

firdausbigibiz: sbb ada baby ang

firdausbigibiz: haha

Farhana Tarmizi: haha mana da la

Farhana Tarmizi: betoi la
firdausbigibiz: haha

No comments:

Post a Comment