Friday, December 20, 2013

Hiking At Bukit Pancur With My Old School Friends and Teachers ( Lembaga Pengawas )


























Hey Assalamualaikum friends , hari ni just sempat sekejap nak update blog , so far banyak activities aku lakukan sepanjang aku sibuk ni , well kerja , exam , loitering dan macam-macamlah . Hiking ni memang dah plan lama dah since awal tahun lagi , cuma on November haritu diberi kesempatan untuk merealisasikan hasrat para pengawas bekas sekolah aku , sorry , aku dah lama habis sekolah just menyemak ja . haha

Besides , berapa haribulan November aku tak ingat but pagi hari yang kami nak bertolak tu , kami kena sampai dekat sekolah pukul 8 pagi , as usual , waktu bus sekolah nak bertolak mesti punctual at 8 in the morning . So kami dibekalkan dengan makanan seperti roti dan mineral , sarapan standardlah tu zaman-zaman sekolah . Tapi mana cukup semua makanan tu ,

No comments:

Post a Comment