Friday, July 5, 2013

.

Hey Assalamualaikum , lama aku dah update post memandangkan sesuatu telah berlaku dan aku agak sibuk dengan urusan aku . Mungkin aku telah melakukan kesilapan berulang-ulang kali dan diri aku ni langsung tak layak nak mendapat peluang yang terakhir . Aku berserah kepada takdir mulai sekarang . Mungkin semua takdir dah tertulis dan aku anggap semua tu sebagai kenangan terindah buat diri aku. Insyallah aku akan okay , yang penting aku tahu allah masih ada untuk menjaganya . Mulai sekarang akan hentikan semuanya . Mungkin sakit bagi aku , tapi aku terpaksa paksa diri aku . Mungkin bertahun untuk aku buang perasaan ni tapi aku akan tetap paksa diri aku . Setulus hati aku cakap , aku sayang dia sangat mungkin erti kata lain aku cinta sebab tu nampak macam aku obses dengan dia. Ya Allah , kenapa aku disalah tafsir oleh orang lain? Apa salah aku ? Sesungguhnya orang yang sabar akan mendapat untung dan selepas ni aku akan mulai mencintainya dalam diam . Sekian dear friends





No comments:

Post a Comment