Tuesday, January 29, 2013

All by itself










Assalamualaikum ,,, Hello friends . Hari ni aku happy sebab at last blog aku boleh upload pics balik setelah sekian lama tak boleh akibat masalah teknikal since 1 December 2012 time aku dekat Singapore hari tu . Well, as I've told you , I went to Beijing 16 ~ 25 December 2012 . Here some pictures I would like to put here . Tersangat sejuk time . Banyak perkara berlaku waktu tu , sedih ada , gembira ada, marah ada dan segalanya . I take that as a challenge for myself nor I hate being like that actually . Mungkin aku ni seorang yang mudah terasa, cerewet , sentiasa happy walaupun sedih , suka menyorokkan perasaan yang sebenar , sentiasa berlagak cool , permalu yang sangat , tapi aku ada perasaan dan hak nak rasa sedih , gembira , dan sebagainya.

Aku sentiasa simpan apa yang orang cakap dekat aku dan aku akan ingat walaupun kadang kala boleh nampak yang aku ni sedang gembira gelak dengan kawan-kawan . Takkan aku nak tunjuk kesedihan aku kan . Memang orang kata life is not perfect . But it seems to be perfect if you're meant by your own friends instead of being wasted by them . Siapa suka diabaikan ? mestilah tak . Macam tu juga aku , kawan-kawan aku abaikan aku, aku just sabar...sabar...sabar . Sentiasa sabar ja lah kerja aku . Well , I had a wonderful time here in my school and home . Indeed, I'm trying to be the best towards them but all that I did they won't recognize neither they keep complain on it . That's worst than ever I thought  . The problematic is they're meant to be my enemies I guess so  . Sorry , saya tak hebat untuk berbahasa ingerris mahupun berbahasa baku . Manusia ni mempunyai perasaanlah . Jagalah perasaan ni sebagaimana orang menjaga perasaan kamu .

My point is aku nak korang sedar akan kewujudan aku dan bukan mengabaikan aku . Tahun terakhir untuk aku berjumpa semua masalah ini . Pelajaran diutamakan berbanding semua ini . Aku letakkan pelajaran aku di tangga yang pertama . Maaf sekali lagi jika ada terkasar bahasa dan kesilapan ejaan mahupun bahasa 

No comments:

Post a Comment