Saturday, August 18, 2012

Preparation for Raya

Hey peps , Hello friend , Welcome readers

First of all, kesempatan yang aku ada ni walaupun sekejap je, aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri , Maaf Zahir Dan Batin . Terutamanya kepada orang yang aku telah menyakiti hati mereka . Maaf sangat-sangat . Dari hujung anak rambut hingga hujung kuku kaki aku memohon ampun dan maaf . Well, jangan lupa duit raya sekali :) .  Jaga laa keselamatan anda sepanjang musim perayaan ini.

For preparation pulak, tahun ni aku tak ber semangat nak raya . Mak Ayah always busy dengan kerja . Tak dapat nak spend waktu terluang tu untuk prepare raya . Orang lain happy je raya but for me , raya tiap tiap tahun sama . Nothing change , nothing happen , its remain constant for sure . Masing-masing busy . Aku je yang sibuk nak buat ketupat , rendang . Yang lain , sibuk dengan kerja :( .  Happy tengok family kawan-kawan aku gather , buat ketupat sama-sama , buat rendang sama-sama , hias rumah sama-sama . That's why everyday time malam Ramadan, aku keluar rumah , aku merayau merata , aku berbuka dengan kawan-kawan aku . At least kawan-kawan aku ada masa nak dispenkan dengan aku berbanding family aku sendiri. Bila aku snap picture, aku dapat release stress berbanding dari aku fikir semua masalah aku . Aku rasa aku dapat luahkan apa yang aku rasa dekat sini ja. Dekat kawan-kawan pun, tak nak ganggu depa . Aku nak tido ja, malas nak raya .

No comments:

Post a Comment