Monday, February 27, 2012

It just a nightmare

Yo & Assalamualaikum

Boleh tak kalau aku nak active balik berblogger ni? Boleh kot . Orang tua-tua cakap berbloggerlah walaupun anda berada di mana-mana sahaja . Cis! buat ayat sendiri pulak --' Actually aku saja nak bercerita-cerita memandangkan aku takdak sebarang homework , wah, saya amat bangga sekali -_- .

Today Monday, as usual , ke tapak perhimpunan because perhimpunan rasmi . Hari ni, semua pengawas percubaan kena angkat kerusi & ketua aku Dore --' . Nasib baik ada si classmate aku ni. So, aku angkat kerusi dengan dia . Jumaat tak ada bowling sekolah , jadinya, aku as usual again pergi main sendiri dengan Firdaus , Nadd , Dore & Mouz ( Mus ) . Aku just main 2 games sebab dah pokai :D . Ni laa akibatnya kalau beli buku terlalu banyak sampai RM 97 . Kalau aku nak beli bukukan, aku always ajak ayah aku, if ajak mak aku, for free jaa kena beletiaq " Buku kat rumah dah banyak, buat sampai habis dulu " . Sorry, memang habit aku kalau pergi mall mana-mana pun mesti cari bookstore dulu & faham-faham ja la if aku masuk tu kan, mesti kena beli satu buku walaupun harga tak seberapa mahal .

Back to the main story, after perhimpunan kelas BM , tapi aku tak masuk sebab kena cari pelajar . Yeay, satu period dah melayang :D . After BM, kelas agama . Memang satu kelas senyap laa sebab takut dengan cikgu tu . Besides, ustazah tu besfriend mak aku, if buat silap sikit habis dia report kat mak aku . After agama rehat ! Rehat menengah atas pulak naaa. Time rehat aku jaga canteen. Tapi aku jaa a little bit special sebab aku jaga medan makan perempuan . Akukan mengada sikit, jaga tempat perempuan, tak stress macam medan lelaki . Pinggan mangkuk tu bukan berat smpai sekilo pun, tu pun depa balog (malas ) nak angkat .

After rehat math , memang subject paling aku suka . Sapa kenal aku, memang tahu laa aku gila math macam mana :) . Just now ada revision sikit about chapter 3 . So , aku just siapkan within 15 minutes . Cikgu macam tak percaya jaaa. Then, dia bagi pulak past year punya exam suruh aku buat . Cehhhh, terasa diri ni special sat . After math is English time . Hari ni, time English kami dekat library sebab ada time nilam . Dengan ini, aku mengambil kesempatan ini untuk practice scrabble dengan Mouz , Samantha & Dore . Mula-mula plan nak main time English saja, then , melarat terus sampai time SJ .

After SJ, time untuk kita balik. Perkara paling aku suka adalah time balik . Petang ni plan laa nak keluaq dengan Syamim & Firdaus . Last-last tengok awan mendung menghitami langit dunia disertai dengan guruh gemuruh . So, memang sah-sah dah la tak jadi . Sorry, aku agak menggunakan bahasa baku didalam blog ni, :P . Orang ingat aku suka Phy,math & Add math jaa . Aku pun suka SJ & Agama juga . Dulukan, time aku f1 memang aku suka gila Sejarah . Then datang form 2 , aku memang jadi math lover . Start f3, aku dah belajaq Add Math for f4 & f5 . If nak terer math , sehari WAJIB buat 20 questions math . Insyallah bole score dalam exam kalau buat macam tu . Tapi yang 20 questions tu bukan yang tambah tolak tu laa --' .

Aku rasa sampai sini je laa aku nak cerita pun . Sebab activity petang aku memang tak best hari ni. Petang, aku just study SJ . Pastu tido then sambung balik with Chemistry . After baca, jangan lupa nak follow . P/S : I like someone but she didn't know it, hahahaha --' . As-salam

No comments:

Post a Comment