Friday, September 16, 2011

korean

naneun jajeong se ihu hangug mallo sijaghaessda. geu sigan , geu NAK eul baewossseubnida. geulaeseo, abeojiga galeuchyeo jun , geuneun hangug eul malhal suissda. ije manh eun salamdeuli hangug e gwansim hagi sijaghaessda. jeon e do paundeu do eobs eoss = = ' . hangug eo salam deggi neun gil balgh yeossda. yeleul ? naneun ( nongdam jeon yong) imi deggi haji anhseubnida.

Assalamualaikum :) & salam sejahtera .

Hampa nampak yang dekat atas tu? Tu babak pertama aku cakap korea . Semua yang diatas tu hak cipta sendiri ya tak da nak translate2 kat google cam orang dok buat sekarang. Actually, lama aku tak update blog. Busy with exam & kutuk orang ^_^ . Exam aku lagi 17 hari lagi & after this, merdeka ! Tak payah pergi sekolah.

Before this, memang banyak la cerita orang dok kata pasal aku. Salah satunya obses. Ish3, tiba-tiba ja orang panggil aku obses. Salah ke if nak suka seseorang tu? If suka, tiba-tiba kena panggil aku obses. Haih, haha . Aku pon sekarang tengah mencuba doe untuk tak suka dia. Harap-harap berjaya xD . If tak suka tu, gitau ja la , bukan susah pon . Apa-apa pon, aku nak focus sekajap dalam study aku . After exam, duduk rumah & tidoq. Next year pon Insyallah aku dah tak ada dekat PNG . Aku pon dengar cerita dia dah ada boy. Buat apa nak ganggu relationship orang. haha , peace .

Kawan-kawan aku semua suruh datang after exam. But, aku still berkeras. Tak mau mai! haha . Dok kata aktivity banyak la after exam, ada acara tu la acara ni la. But, aku tetap cakap TAK MAU . haha, keras pala . Aku perlu sabaq lagi 16 hari ja .

btw, sorry if terkasar bahasa or terasa. Tak berniat pon nak menyakitkan hati or nak buat orang marah . Ni ikhlas dri apa aku nak tulis . So, what ever happen to you, just peace . Salam

No comments:

Post a Comment